Re: C5-meeting bij autovitel te waalwijk, 9 oktober!
Over 2 weekjes is het al zover en het ziet er qua verzorging iig hartstikke goed uit
0
AutoVitel: Koffie, plastic bekertjes
1
Robster76 en Cyberbob: Limburgse vlaaien, 2 flessen Fanta Zero, behangtafel + 2 klapstoeltjes, SLR camera, goed humeur

Aanvulling van Robster76: campingtafel, behangtafel (met eventueel papierentafelkleed) + 4 klapstoelen
2
Luc: Tomatensoep, stokbrood, plastic soepkoppen en lepels (soep kan worden opgewarmd op het campinggasstel van Bikkel59)
3
Peter haa zal eens een (dubbele) frituurpan, en een berg kroketten, broodjes en dergelijke gaan scoren. En natuurlijk een bescheiden dSLR'etje en een paar stukkies glas.
4
Nosmo King: Frisdrank algemeen. Ik zorg wel voor de frisdrank, zal van alles wat meenemen met uitzondering wat hier al in de lijst staat
5
Bikkel59: Ik heb een 2 pits campinggasstel met gasfles, 6 jusdorange, suiker en (koffie)melk. En natuurlijk mijn DSLR.
6
Loeki: zorgt voor de hap-slik-weg zoetigheid
7
Willemcj: is druk om een spotrepairder te regelen (druk hem wel effe op het hart om C5 club-tarieven te hanteren die dag (lees: leuke korting te geven)

8
Edgo: regelt een lading knakworsten + een pot pittige mosterd
9
Herman: neemt Jodenkoeken mee
10
Remco78: servetten en vochtige citroëndoekjes

, plastic messen, vorken in verschillende maten en lepels, plastic/papieren bordjes, papieren koffiebekers, plastic drinkbekers, campingtafeltje en verzorgt tevens een poetsdemo.
11
Bert65: neemt 80 bolletjes mee en broodbeleg
12
Breakexclusive: sleept z'n espresso-apparaatje mee + eenhaps lekkernijen voor bij de espresso/cappucino
13
Duck en Harm: nemen de op voorraad zijnde club KPH's mee en gereedschap voor montage
14
Low-D: neemt enkele zakken friet mee
15
Iceman: neemt zout mee en de rest van de rataplan voor bij de frites
16
JHV: heeft z'n massagestoel bij zich om 5 min. massages te kunnen geven, de heren kunnen terecht bij JHV, de dames bij Cyberbob
Nog nodig zijn: - boterkuipjes om de broodjes mee te smeren
Nog wat suggesties die opgepakt zouden kunnen worden:- mogelijkheid voor donateurs om de club te ondersteunen en als attentie de clubsleutelhanger in ontvangst te kunnen nemen?
- wellicht leuk als leden C5 spullen meebrengen die ze te koop willen aanbieden? Mini zwarte markt met wellicht wat schaalmodelletjes die een nieuwe vitrinekast zoeken? Ik zeg maar es wat.