Ten gevolge van het kapot gaan van de multiriem van mijn C5 Break 2004, 100 KW, zijn er lange vezels om de as van de stuurbekrachtiging pomp vast gaan zitten en hebben de olie afdichting ring van de as beschadigd. Hierdoor is er lekkage ontstaan. De keus is een nieuwe, slooppomp of afdichting vervangen. De laatste optie vind ik de meest aantrekkelijke. Voordat ik daaraan begin wil ik liefst de vervangende ring in huis hebben. Kan iemand mij informeren wat de afmetingen zijn en evt verdere specificatie?
Met vriendelijke groet,
ab zijlstra
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.

C5club Newbie


Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2019 16:54
Auto: C5 2.0i 16V
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
kilometerstand: 185000
Kleur: zilvergrijs