Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
Roskilde velgen geven problemen bij de handremkabel?
Auteur |
Bericht |
KWW
C5club Die-Hard
Geregistreerd: 05 mei 2012 18:58 Berichten: 525 Woonplaats: Nieuwe Pekela
Auto: C5
Opties: difference
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Energielabel: D
Phase: 1
Organummer: 09664CJ
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 226000
Kleur: Gris Iceland
Naar boven
|
Roskilde velgen geven problemen bij de handremkabel?
Ik heb nu een voorkeuring gedaan voor de apk en het rechter voorwiel schuurt licht tegen de handremkabel aan tijdens maximale stuuruitslag naar rechts. Dit vind ik vreemd aangezien de breedte van de banden, breedte van de velgen, et waarde gelijk zijn dan de originele 16 inch velgen. 215/55.16 tegen 215/50.17 inch. Wel Michelin tegen Vredestein Ik weet niet of die ook tegen de handremkabel aankomen. Hoe zit dat dan met die originele 17 inch sportvelgen met 225/45 banden? Zit de handremkabel alleen op de rechtervoorwiel? Links loopt ie niet aan. Wat zijn de ervaringen hiermee?
Over 2 weken gaat ie voor de echte keuring zodat er weer 14 maand apk op zit.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
|
11 okt 2020 11:02 |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|