Hallo,
Bij mijn C5 zijn vorige week de remmen en schijven voor los geweest en grondig gereinigd, randje op de schijven is afgeslepen. Dit omdat de achterremmen piepten

Maar dat weten we nu pas en na een vorig topic weet ik dat het wrs de corrosie tussen de klauwen en ophanging is. Daar is al weer een afspraak voor gemaakt.
Echter nu rammelt er in het vooronder iets op kleine oneffenheden, bijvoorbeeld een klinkerweg. Op drempels en grotere hobbels is het niet hoor of voelbaar. Het kan ook komen door dat ik een paar keer flink hard geremd heb. ik hoorde een paar keer een "knak" alsof er ergens een beetje speling op zit. Ik heb in het forum gezocht op "rammel" en zo te zien lijkt het geluid dus door de stabilisatorstangetjes of door de remklauw veroorzaakt te worden. Als ik de rem minimaal intrap is het geluid direct weg. Zou het ook nog kunnen zijn dat er gewoon iets niet goed vastgedraaid zit, en kan dit dan kwaad om er nog twee weken mee door te rijden, tot de afspraak bij de garage ? Misschien een niet te beantwoorden vraag op een forum ,maar goed....
groet