Dit is echt een probleem wat niet vaak voorkomt maar ik kan het voornamelijk laten gebeuren als ik het volgende doe:
Als ik ga rijden en ik zet hem in de sport stand, dan gaat hij op een gegeven moment vrij stug veren achter (bij een snelheid van ~90km/h). Op dat moment dat je dan de sport stand uit zet valt de kont na een km of wat ineens in de stootrubbers? Je voelt dan eerst de vering normaal worden en vervolgens kijk je achter tegen de bumpers van de auto's aan.
De vering hersteld wel maar het rijdt toch een dikke 500 a 600 meter met de kont in de rubbers!
Het is geen electronische storing want de computer geeft geen meldingen (dealer uitgelezen), het enigste wat ik eruit op kan maken is het volgende:
De draagarmen blijven in de positie hangen en de auto probeert de kont weer te laten zakken; maw de druk achter zakt, maar de kont blijft hoog ; gevolg de computer blijft druk weghalen tot het punt dat de draagarmen weer vrijkomen?
Mijn conclusie ADALS? Linksachter staat in mijn ogen vrij scheef tov rechtsachter.
Verder geen bijgeluiden zoals bekend, enkel als ik op de kofferand neerplof (met lopende motor)zodat de vering inzakt hoor je wel degelijk een licht strekkend mechanish veertje? een kraakje maar dan anders, heel zachtjes.