Een blad zou wel leuk zijn, maar daar gaat veel werk en geld inzitten, alleen het forum is wel genoeg. Toch zou het wel leuk zijn als hier op de site een soort vragenlijst zou komen, en er elke week een ander lid geintervieuwd zou worden, waardoor je meer over diegene te weten zou komen.. Heb ik op een ander forum ook gezien, erg leuk!
Dat zou ook in't smoelenboek kunnen.
_________________ groet'n hans. tweede scheurijzer: sym fiddle 50km/u op twee wielen.
Daar is een bericht over geweest dat het niet werkte, even afwachten, totdat ze het geklaard hebben.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Duidelijk, .... magazine/blaadje gaat het niet worden, .... Wat betreft de hobby's/wie ben ik/wat doe ik, veel onderwerpen daarvan zijn al in off-topic te vinden.
Slotje, thnx voor de input
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum