Re: (toch weer com2000) waarschuwing "parkeerlichten"
Inmiddels geconstateerd dat het toch echt aan de com2000 ligt.
De richtingaanwijzers knipperen een paar keer of helemaal niet wanneer de verlichting ingeschakeld staat, de claxon werkt dan niet en mistlicht schakelt dan ook soms wel en soms niet in
Met de verlichting alleen op stadslicht of helemaal uit géén problemen.
Afgelopen vrijdag dit probleem voorgelegd bij de dealer die contact op zou nemen met Citroën wat die er mee kunnen/willen doen omdat de com er pas 1½ jaar in zit (ben ik de enige bij wie een nieuwe alweer zo snel kaduuk is?).
Vanmorgen al een telefoontje van de dealer, Citroën wil de helft bijdragen aan de aanschafprijs van een nieuwe com (slechts 1 jaar garantie op onderdelen) en de dealer neemt zelf het uurloon voor zijn rekening
(ik weet het, wettelijk recht, eerder kapot dan levensduur dus niet meer dan normaal, etc) maar het wordt aangeboden uit eigen beweging.
Alles bij elkaar moet ik straks €98,- + BTW afrekenen wat ongeveer 1/3e is van wat de vervanging origineel zou moeten kosten. Als je uitgaat van een levensduur van 4-5 jaar voor een com is dat ook de tijd die het ding goed gefunctioneerd heeft. Hoewel ik ontzettend baal dat ik nu alweer in de vervanging moet, is het wel netjes opgelost.
Nieuwe wordt nu besteld en nu is het dus zaak om tot 10 augustus proberen zonder ingeschakelde verlichting te rijden omdat ik anders niet kan knipperen.