Zondag dacht ik lekker uit eten te gaan met de vrouw. Heerlijk op weg naar restaurant gaat de auto rare dingen doen. Dashbord was net een kerstboom

. Alles ging branden, tellers vielen allemaal terug naar nul en km display en display op dashbord vielen ook uit

. Gelukkig kon ik doorrijden en brande alleen het service lampje. FF stoppen om tomtom in te stellen motor uit (misschien hierna ook service lampje) maar helaas. Lampje bleef branden, ramen gingen nu allemaal open maar niet meer dicht. Na een kwartier te hebben getrokken aan de raamsluiter had ik ze eindelijk allemaal dicht. Maandag gelijk naar dealer gegaan aangezien Zondag mijn garantie was verlopen op auto. Half uurtje later kwam monteur met vraag wat er precies gebeurd was. Oh zegt ie ff ramen opnieuw inleren. Nou ik heb nog nooit een monteur zo geirriteerd gezien. Hij kreeg het niet goed dus ik een leenauto mee. Maandag ging het helaas niet lukken. Ze wisten niet wat het was. Gelukkig kreeg ik vanmorgen een belletje. Het probleem was boven water. Het display gaf sluiting waardoor de auto zich steeds ging resetten. Moet een nieuwe in. Gelukkig zei hij ook gelijk dat hij had geregeld dat het nog onder garantie ging vallen.

. Kijk daar worden we natuurlijk gelukkig van.