Ik wil wel ff reageren op de vraag van Harryeik.
Laat nu mijn 5 ook een JBL install. aan boord hebben.
Vanaf het moment dat ik de 5 heb (nu zo'n 5 mnd.), had ik wat geluidskwaliteit JBL betreft een beetje het idee van: is dit nou de zo "geprezen" JBL sound waarover men dan zo af en toe over schrijft? Kreeg er wat ander idee over.
M.a.w, viel me gewoon zwaar tegen. Beetje "vlak" geluid. Je mist idd een lekker "basje"
Volume aardig opvoeren, en dan werd het nog wat.
Had zoiets van: Het extra versterkertje, zou dat er wel in zitten?
Ff kijken achter dat zwarte kappie in de kofferbak, en ja hoor daar zit wat.
Verder een tijd lang even geen aandacht aan geschonken. Komen we nog wel een keer achter hoe dat zit.
Ben op een middag toch nog eens in de kofferbak gedoken, en terwijl de radio speelt haal ik dat kappie eraf, (ben eigelijk van plan dat versterkertje eruit te halen ter controle op z.n werking)
Op het moment dat ik wat aan de stekkerverbindingen begin te "jutteren" om deze los te maken, lijkt het of hoor ik iets van "inschakeling", en gelijk is het geluid van de radio op slag anders. IK HOOR MEER BASSSS! Joepie, das mooi

. dus het werkt wel, maar je moet het soms even "gangbaar" maken.
Dus moraal van het verhaal!! Tis weer eens een typisch geval ( bij mijn 5 dan)) van slechte of haperende stekkerverbindingen die vele Citroen modellen soms zo kenmerkt.
Hoe heet dat ook weer ??....Karakter? Ach, laten we het daar maar op houden.
Probeer zou ik zo zeggen
Succes
Grtz
Ton