reset naar standaard waarden
vd week was de aanjager wat van slag, wilde niets meer doen.
toen de zekering gecontroleerd onder de motorkap, niets mee aan de hand
eruit gehaald en er weer in gezet, ook de houder is in orde.
aanjager werkte weer prima
zie ik daaronder van die grote zekeringen waar je niet aan mag zitten van Citroen, mag alleen de dealer vervangen, tja dan moet ik er wel ff aan zitten

, de rechtse uitgenomen, eigenlijk niets bijzonders gewoon een grote zekering, en weer terug gezet.
nu zijn er ineens de volgende "storingen"
1 verlichting staat ALTIJD aan, heb ik aan laten zetten bij CD
nu werkt ineens de verlichting weer als standaard, gaat aan met de censor als het te donker wordt.
2 inklappen spiegels: spiegels klappen in met de AB
nu werkt dit niet meer, de schakelaar in de deur werkt wel, dus daar mee in te klappen.
volgens boekje kan je met die schakelaar kort drukken activeer je de spiegelinstelling, dit werkt niet, spiegels klappen dan meteen in of uit.
(tenminste alleen de rechter spiegel want de linker is mechanisch defect heb ik al 2x gerepareerd omdat vandalen die gesloopt hadden, kan geheel niet meer klappen maar er komt een andere spiegel deze kant voor op door een mede forum lid)
is het mogelijk dat de computerinstelling zomaar, of hierdoor zomaar terug gezet zijn?
(ik kan het helaas nog niet met de Lexia controleren want heb die nu wel maar nog geen tijd om te installeren)