Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Verwijderen carkit 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Verwijderen carkit
Hallo, Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een mooie C5 en ik wil graag de Nokia Carkit verwijderd hebben. Rechts naast de radio zit een telefoonhouder met een telefoondraad wat verdwijnt bij de pasagierskant onder het dashbord. Zelf denk ik dat de houder verwijderd kan worden via het radio dashbord maar hoe kom ik bij het kastje in de middenconsole waar de telefoondraad naar toe loopt? Moet ik hiervoor het dashbord kastje slopen? ik hoop het niet!


27 apr 2007 16:49
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33403
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Alles zit met torxschroefjes en kan verwijderd worden , is niet echt lastig , slopen hoeft echt niet :wink:
Misschien dat dit helpt :

Afbeelding
Afbeelding

Overigens welkom hier !!

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


27 apr 2007 17:01
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht verwijderen carkit
Hoi Peter,

Ik heb onlangs ook mijn nokia carkit verwijderd en vervangen door een
Parrot.

Het enige dat je dient te verwijderen is je handschoenenkastje ( een stuk of 7 schroefjes en 5 minuutjes werk).

Ik heb de microfoon van de oude carkit laten zitten bij de achteruitkijkspiegel omdat de aansluiting precies hetzelfde is als de Parrot.

De radio demonteren, de stekkeraansluitingen verwijderen, nieuwe stekkers erin en klaar is Kees.

Makkie.

Veel succes !!


28 apr 2007 15:25
Antwoord met een citaat
Bericht 
Hallo, Inmiddels heb ik het zichtbare gedeelte kunnen verwijderen maar nu zag ik dat de carkit aan de linkerkant van het middenconsole gemonteerd is! via de radio heb ik het telefoonsnoer kunnen losdraaien maar nu wil ik ook het kastje verwijderen. Weet iemand hoe ik het middenconsole kan verwijderen? (zeg maar het stuk waar de bestuurder met zijn rechterbeen tegenaan leunt) Ik kan alleen zien dat dit stuk in een keer doorloopt met het middengedeelte waar de versnellings pook zit. heeft iemand een idee?
Mvg,
Peter


17 mei 2007 22:15
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 00:36
Berichten: 14808
Woonplaats: 0183
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Bij de handleidingen en downloads is een hoofdstuk over demontage dashboard. Staat het daar tussen?

_________________
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


18 mei 2007 12:01
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
achterasbak eruit halen. twee torx-schoeven eruit. achterste gedeelte wegklappen (hier zat dus die achterste asbak) daaronder zitten twee m6 moeren (dop 10) losdraaien. afdekking rond handrem losklikken. afdekking rond pook compleet met hoes losklikken. middenconsole aan de achterzijde (weer aan de kant van dezelfde asbak) omhoog trekken. alle stekkers verwijderen (sigaretten aansteker, voeding stekker algemeen en hoogte versteller. et voila de middenconsole is los.

klinkt allemaal moeilijk maar het gaat erg simpel

succes

caddy


20 mei 2007 19:27
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.