Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 AB wel of niet knipperen? 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Bedankt voor het warme welkom allemaal
-> Citroentje <- Wat jij beschrijft is precies wat ik bedoel met de knipperlichten.
Om eerlijk te zijn ben ik er pas op gaan letten toen ik de C4 kreeg. Deze doet namelijk altijd even de knipperlichten aan als je de auto opent na een rit. De C5 doet dat soms. Eerst dacht ik dat hij het alleen deed als het donker was en de automatische verlichting ingeschakeld stond. Maar later zag ik dat het af en toe ook gewoon overdag gebeurde. Maar ja echt belangrijk is het niet.

En tsja "Foto's" ik moet nodig eens wat van die dingen gaan digitaliseren, ben alleen bang dat dat nog even gaat duren.

Grtz,
Martin


04 maart 2007 17:48
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10664
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Bij mij knipperen ze alleen in de volgende situatie.

tijdens het rijden vergrendel ik (mbv de knop) alle deuren.( of je hebt de optie automatisch vergrendelen tijdens rijden geactiveerd)
als ik dan vervolgens de auto parkeer en de motor afzet en dan de deuren open dan knipperen de knipperlichten :wink:

dit doet hij dan omdat je de auto ontgrendel.


04 maart 2007 17:51
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
Welkom!

Dat van die rechterbuitenspiegel is inderdaad bekend ... ik dacht dat het aan mij lag maar ze doet het vaker: niet gehelemaal terugkomen na de achteruitrijstand.


04 maart 2007 18:50
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Bedankt voor het warme welkom allemaal
Balenm schreef:
-> Citroentje <- Wat jij beschrijft is precies wat ik bedoel met de knipperlichten.

Ik zal er in de komende dagen eens wat meer op gaan letten. Nog neit veel in gereden; nieuwe auto sinds gisteren en andere bezigheden gehad dit weekend.
Zal er ook op letten of dit te maken heeft met automatische deurvergrendeling wanneer je gaat rijden. Dat heb ik eerst aangezet maar later weer uitgezet. Weet nu niet meer onder welke van die twee toestanden dat gebeurde. Als het aanhoudt weet ik bij wie ik terecht kan... :wink:


04 maart 2007 19:23
Antwoord met een citaat
Bericht 
revi schreef:
Welkom!

Dat van die rechterbuitenspiegel is inderdaad bekend ... ik dacht dat het aan mij lag maar ze doet het vaker: niet gehelemaal terugkomen na de achteruitrijstand.


Of de achteruitstand niet innemen, of in vliegtuigspotterstand, ik maak van alles mee.


04 maart 2007 19:25
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 23:55
Berichten: 4494
Woonplaats: Dordrecht
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Bij mij dus alleen niet altijd terug willen komen na terugschakelen naar D of N, en dan alleen de richting omhoog. Ik houd dus een prachtig plaatje van het wegdek een meter of 5 achter me :? :wink:

_________________
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive
[color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring


04 maart 2007 19:29
Profiel
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard

Geregistreerd: 28 mei 2006 15:13
Berichten: 592
Woonplaats: Vlaanderen
Auto: C5 break 2.0HDi-163pk - Exclusive
Opties: exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 100000
Kleur: Haria Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
ronama schreef:
Bij mij knipperen ze alleen in de volgende situatie.

tijdens het rijden vergrendel ik (mbv de knop) alle deuren.( of je hebt de optie automatisch vergrendelen tijdens rijden geactiveerd)
als ik dan vervolgens de auto parkeer en de motor afzet en dan de deuren open dan knipperen de knipperlichtenlichten :wink:

dit doet hij dan omdat je de auto ontgrendel.


bij mij nooit, hij vergrendeld automatisch ... :?:

_________________
op de oprit:
... (in bestelling)
1 x C5 tourer 2.0 HDi-163pk - Excl BVA6 '13
1 x C4 1.6e-HDI '12

TE KOOP
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '13 - emyway, leder, ...
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10 - fulm.gris

exit:
1 x C5 tourer 2.0HDi-163pk - Excl BVA6 '10
C5 Break 2.0HDi-138pk - Excl BVA6 '06
C5 Break 2.2HDi-136pk - Excl BVA4 '03
Smart For2 cabrio CDi


05 maart 2007 08:52
Profiel
Antwoord met een citaat
Bericht 
maeseelek schreef:
bij mij nooit, hij vergrendeld automatisch ... :?:

Knipperen je knipperlichten wel als je met je afstandbediening de auto op slot doet of van het slot haalt? En niet wanneer je dat met het knopje op het dashboard doet? Vreemd, daar zou toch geen verschil in moeten zitten. En het openen van de deur van binnenuit wanneer deze op slot zit lijkt me toch gelijk staan aan het ontgrendelen van de deur met het knopje op het dashboard...


05 maart 2007 09:32
Antwoord met een citaat
Bericht 
Als ze ook zouden knipperen als je de auto met de knop op slot doet dan weten andere weggebruikers vast niet wat er gebeurt ... lijkt me niet de bedoeling!


05 maart 2007 09:38
Antwoord met een citaat
Bericht 
revi schreef:
Als ze ook zouden knipperen als je de auto met de knop op slot doet dan weten andere weggebruikers vast niet wat er gebeurt ... lijkt me niet de bedoeling!

Maar ik dacht wel dat dat bij mij gebeurt. Vanmiddag even proberen. :!:


05 maart 2007 09:44
Antwoord met een citaat
Bericht 
Bij een automaat is dat makkelijk te proberen: auto in z'n drive zetten, rem loslaten, uitstappen, deur dicht gooien, en als de deuren automatisch vergrendelen even kijken of de knipperlichten knipperen :)


05 maart 2007 10:00
Antwoord met een citaat
Bericht 
revi schreef:
Bij een automaat is dat makkelijk te proberen: auto in z'n drive zetten, rem loslaten, uitstappen, deur dicht gooien, en als de deuren automatisch vergrendelen even kijken of de knipperlichten knipperen :)

Watte :?: :?: :?:
Hier zie ik een functie beschreven die ik nog helemaal niet ken. Ik vraag me af of je die wel zou moeten willen: deur automatisch vergrendelen nadat je bent uitgestapt? Dat ken ik niet.
En als je dan per ongeluk je sleutel binnen laat liggen omdat je nog wat spullen bij elkaar moest pakken, dan ben je de sigaar :!:


05 maart 2007 10:03
Antwoord met een citaat
Bericht 
Was een geintje ... als je bij een automaat uitstapt dan gaat de auto er vandoor ... is een leuke truuk om te kijken of je knipperlichten werken als hij automatisch vergendeld.

Alleen kun je de auto vervolgens niet meer in ;)


05 maart 2007 10:08
Antwoord met een citaat
Bericht 
revi schreef:
Was een geintje ... als je bij een automaat uitstapt dan gaat de auto er vandoor ... is een leuke truuk om te kijken of je knipperlichten werken als hij automatisch vergendeld.

Had even niet goed gelezen. :roll:

Denk je dan nog wel aan die baksteen? Deuren vergrendelen pas boven een bepaalde snelheid.


05 maart 2007 10:11
C5club Executive
C5club Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 mei 2006 08:59
Berichten: 1751
Auto: Audi A3 1.4 TFSI G-tron
Opties: MMI, xenon, S-tronic, ASS
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 100000
Kleur: Beluga Bruin


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht 
Citroentje schreef:
revi schreef:
Was een geintje ... als je bij een automaat uitstapt dan gaat de auto er vandoor ... is een leuke truuk om te kijken of je knipperlichten werken als hij automatisch vergendeld.

Had even niet goed gelezen. :roll:

Denk je dan nog wel aan die baksteen? Deuren vergrendelen pas boven een bepaalde snelheid.


10 km/u


05 maart 2007 10:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.