Auteur |
Bericht |
limoenman
C5club Rookie
Geregistreerd: 17 jun 2012 20:50 Berichten: 29 Woonplaats: Leeuwarden
Auto: Break Hdi difference 2
Opties: meer dan op de xantia..
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 9940CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 325000
Kleur: KDD Sable Bivouac
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Is die aansluiting van de motor redelijk te bereiken? Andere woorden...waar zit die?
_________________ Gehad: 5 x Xantia 3 x bx nog steeds Ami 6 (1963), sinds 1993.
|
11 maart 2017 19:02 |
|
 |
akooiman
V.I.P.
Geregistreerd: 27 jul 2011 22:51 Berichten: 3350 Woonplaats: Eindhoven
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Hij is redelijk te bereiken.......voor een slangenmens.....
Die zit achter het dashboard boven het gaspedaal.....vrij hoog
_________________ Zeg maar André
|
11 maart 2017 19:16 |
|
 |
limoenman
C5club Rookie
Geregistreerd: 17 jun 2012 20:50 Berichten: 29 Woonplaats: Leeuwarden
Auto: Break Hdi difference 2
Opties: meer dan op de xantia..
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Organummer: 9940CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 325000
Kleur: KDD Sable Bivouac
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Heb net met een handstand, met de voeten tegen het plafond, de stekker gecontroleerd. Deze zag er niet verbrand uit, niets aan te zien....Heb nu alleen beetje hoofdpijn...  Wat ik zie, is, dat als ik de sleutel in contact doe, en omdraai, maar nog niet start, op het display het plaatje van de ventilator zie. Hier zie ik dan meerdere bladen donker gekleurd. als ik de + of - knop indruk worden er ook meer/ minder blaadjes donker. Als ik de motor start worden na een paar seconden de ventilatorblaadjes weer leeg.....Ik hoor de aanjager zelf sowieso niet even aanslaan...
_________________ Gehad: 5 x Xantia 3 x bx nog steeds Ami 6 (1963), sinds 1993.
|
12 maart 2017 18:27 |
|
 |
tissue
C5club Rookie
Geregistreerd: 29 dec 2016 10:50 Berichten: 31 Woonplaats: Epe
Auto: c5 Break difference II
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: blauw
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
ik kan een gebruikte kahelmodule kopen voor 40,-- of een immi voor ongeveer 60,-- wat is een betere keuze?
|
13 maart 2017 16:39 |
|
 |
akooiman
V.I.P.
Geregistreerd: 27 jul 2011 22:51 Berichten: 3350 Woonplaats: Eindhoven
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
_________________ Zeg maar André
|
13 maart 2017 17:52 |
|
 |
C5HDI110
C5club Top executive Poster
Geregistreerd: 28 nov 2015 18:32 Berichten: 4858 Woonplaats: Rotterdam
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Geen geld € 12, hadden ze bij een Ph2 maar dit systeem van een losse module aangehouden. Daar zit alles op de blower en ben je tot een nieuwe unit veroordeeld, vorig jaar was de prijs precies 40 x €12, met wat korting net geen € 400 betaald vorig jaar.
|
13 maart 2017 22:00 |
|
 |
tissue
C5club Rookie
Geregistreerd: 29 dec 2016 10:50 Berichten: 31 Woonplaats: Epe
Auto: c5 Break difference II
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: blauw
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
inmiddels een immi besteld voor iets minder als 11 euro via alie-express
|
15 maart 2017 09:54 |
|
 |
tissue
C5club Rookie
Geregistreerd: 29 dec 2016 10:50 Berichten: 31 Woonplaats: Epe
Auto: c5 Break difference II
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: blauw
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Eindelijk is deze van het weekend binnengekomen, wat mij opviel is dat deze precies leek op de originele, met de part number stickers e.d. en ook Valeo stond op het plastic. ook paste de module precies. Dus of het is een originele of een wel hele goede immi via alie-express.
|
13 apr 2017 14:13 |
|
 |
akooiman
V.I.P.
Geregistreerd: 27 jul 2011 22:51 Berichten: 3350 Woonplaats: Eindhoven
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Doet ie ut ook net zo goed al seen "echte" ? 
_________________ Zeg maar André
|
13 apr 2017 14:17 |
|
 |
tissue
C5club Rookie
Geregistreerd: 29 dec 2016 10:50 Berichten: 31 Woonplaats: Epe
Auto: c5 Break difference II
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
Kleur: blauw
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Tot nu doet hij het net zo goed als een "echte" 
|
13 apr 2017 14:59 |
|
 |
redvoman
C5club Fan
Geregistreerd: 27 nov 2010 22:00 Berichten: 75 Woonplaats: Kaatsheuvel
Auto: C5 Break 2.0-16v 5MT Ligne Prestige
Opties: Trekhaak, Pioneer speakers
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 09345
Productienummer: 10483
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 168000
Kleur: BLEU MAURITIUS
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
 Toen de mijne stuk was ook op ali besteld, doet al meer als jaar prima, wie zegt dat Valeo ze ook niet in China laat produceren....
_________________ Geniet van het leven het duurt al zo kort........
|
12 mei 2017 00:46 |
|
 |
akooiman
V.I.P.
Geregistreerd: 27 jul 2011 22:51 Berichten: 3350 Woonplaats: Eindhoven
Auto: Break 2.2 16V HDi
Opties: nav/aut/leder/pack parking/alarm/parrot mki9200
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10465
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 420.000
Kleur: Donker Grijs
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
_________________ Zeg maar André
|
12 mei 2017 00:49 |
|
 |
chris1985
C5club Fan
Geregistreerd: 06 feb 2016 17:34 Berichten: 76 Woonplaats: München
Auto: C5 Break 2.2 Hdi HX4 DW12TED4
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Organummer: 10373
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 262000
Kleur: Gris Orageux Metallic
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Hallo Mensen,
Vandaag is bij mij dit probleem ontstaan, geen ventilatie meer (alle bladen op het display wit) dus nieuwe kachel weerstand gemonteerd maar het probleem is nu dat als ik de auto start hij het doet totdat ik de regeling verstel voor minder lucht en dan valt die weer helemaal uit naar 2 keer.
Kan iemand me verder helpen?
|
26 mei 2017 19:09 |
|
 |
edwin48
C5club Top executive Poster
Geregistreerd: 21 jan 2011 12:10 Berichten: 4125 Woonplaats: almere
Auto: 2.0 16v break athena
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 248860
Kleur: KPKD
KPH: Achter
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Kabelboom kachel weerstand eens nazien 
_________________ groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
|
26 mei 2017 20:02 |
|
 |
Lucid
C5club Bikkel
Geregistreerd: 09 jun 2016 04:57 Berichten: 345 Woonplaats: Egmond Binnen
Auto: C5 Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 290000
Kleur: Sable de Langrune
Naar boven
|
 Re: aanjager / kachelmodule
Na een jaar geen airco een nieuwe aircopomp geinstalleerd, nog bedankt andre! Nu begon ook mijn aanjager te stotteren. hier wat nagelezen.. en gelijk maar de nieuwe mosfet besteld. Nu ging er toch wat knagen dus ben ik maar gaan schroeven, unit er uit. wat blijkt mijn mosfest is nog prima, maar de minpool is er half uitgesmolten, dus eerst geprobeerd de minpool weer aangesloten te krijgen, helaas was dit teveel gesmolten, dus maar een draad aan gemaakt en het gebypassed, dit werkt goed! Kon zelf nergens meer foto's vinden dus een paar foto's geschoten Hier hangt het weerstand echt in de hoek alleen de zachte bekleding naar achteren en je kan de 2 schroeven (dop 6 bij mij) loshalen en je trekt hem er zo uit zoals hier http://imgur.com/NaARQKJklipjes loshalen en de kap valt zo uit elkaar http://imgur.com/kfuce7Hhet zwarte in het midden voor de koelribben is de welbekende smeltende mosfet http://imgur.com/QNeQzwKhier zie je de minpool die er al helemaal uit ligt bij mij http://imgur.com/rRKRBi0
|
05 jul 2017 22:54 |
|
 |
|