Ik wordt een beetje moedeloos.
Je verwijt is onterecht.
Lees dit draadje eens héél aandachtig door. Ik heb absoluut redenen aangegeven en bevestigd waarom de transponderchip niet te verwisselen is.
Jij gelooft niet dat ik gelijk heb en bestrijdt het hartgrondig.
Ik heb opgeroepen hiermee te stoppen omdat het verwarring zaait (zelfs met een case onderbouwd)!
Verder bestrijd ik echt niet dat je nuttige alternatieven hebt geboden in dit topic, sterker nog ik zei daarover:
Ik gaf toe dat ik niet wist dat de transponder van een C5 klapsleutel te verwijderen is. En vraag slechts om een foto. Dat doe ik enerzijds uit gemakzucht (scheelt mij slopen) en anderzijds om degene die dit heeft geprobeerd de gelegenheid te geven dit te laten zien. Volgens mij is knacor namenlijk de eerste uit de club die dit heeft ontdektIedereen moet het voor zichzelf afwegen, het is goed dat je die optie noemt.

Eerder schreef ik:
Daarom heb ik wat moeite met je uitspraak over mij:Ik beweer zelf echt niet alle wijsheid in pacht te hebben. Ik heb het ook wel eens fout. Waar ik daar achter kom zal ik dit erkennen. Ik zit onder andere op dit forum om er zelf ook wat van op te steken. Er zitten hier een heleboel mensen die goed weten waar ze over praten. Die zelf ook dingen proberen en testen. Dan praat je onderbouwd. Soms kun je anderen voorthelpen, doordat je iemand tips kunt geven.
Daarom nogmaals:Ik beweer zelf echt niet alle wijsheid in pacht te hebben. Ik heb het ook wel eens fout. Waar ik daar achter kom zal ik dit erkennenAndere mogelijkheid is ik zeg zo min mogelijk om de kennis en aanzien hoog te houden van mezelf. Jammer daarmee help je niet mee aan het bijdragen aan mogelijke alternatieve oplossingen.
Ik denk dat mensen die wat langer meedraaien op het forum ook weten wat mijn instelling is.
Wel ben ik wat voorzichtiger geworden in het geven van informatie omdat juist in dit soort forumdiscussies de technische informatie ondersneeuwt. Ook omdat soms de verkeerde mensen er mee aan de haal gaan.
Maar, zoals je kunt controleren ben ik te allen tijde bereid via pb daadwerkelijk alle info te verschaffen die kan bijdragen aan een oplossing van een probleem.
Ik zou bijna de moderator vragen er een slotje op te zetten. Maar ik ben nog steeds erg benieuwd naar de foto van Knackor, en die kan dan niet meer geplaatst worden.