
kortsluiting in ruitenwisser systeem voor.
ja net nieuw, en al gelijk een vraag, dit ruikt na misdaad

bij mij klapt zekering F17 gelijk eruit, als ik aan de hendel zit van de com2000, ik had het motortje al afgekopeld, maar dat gaf geen soelaas. hier de draadjes uitgepluist, maar sommige maken hun draadje niet af, en dan weet je niet hoe het is opgelost. naar mijn in zien geeft de com2000, alleen halve storingen,of haperen, heb de bedrading na gepluist met ohm meter. 4draden groen geel, massa, grijs en groen snelheid 1of 2 (denk ik heb geen schema) witte draad aansturing denk ik com 2000, deze geeft weerstand 14ohm. lijkt mij allemaal goed, blijft over de zekeringsbak onder de moterkap. maar kan ik deze zo wisselen, met een identieke exemplaar, of moet dit met speciaal apparatuur, worden aangemeld? had ik nog een vraag, is de zekeringskast, ook de bsi, of is dat het onderdeel wat onder het dachbord zit. nou alvast bedankt, rijd nu met speciaal spul op de ramen, zodat het zicht vrij blijft, maar straks met de pekelwagen voor me helpt dat niet.