Hulp nodig bij trekhaakinstallatie (Ph II Break)
Beste allen
De prima link (
deze ) naar de trekhaakmontage zal mij ongetwijfeld helpen indien ik de afneembare trekhaak welke ik morgen ga bekijken wil kopen. Ik heb wel nog 2 vraagjes voor forumleden welke mij zijn voorgegaan hierin :
NB het is een trekhaak welke onder een Citroen C5 PH1/2 Break vandaan komt met specifieke draadboom en kastje
Aan het eind van de montagehandleiding zie ik dat er een 30A zekering moet op positie 36. Maar waarvoor dient de pijl bij positie 39? Volgens mij is die voor de stoelverwarming (het was laat toen ik vannacht keek)?
(ervaringsvraag) Moet de bumper er absoluut af of kan met het nodige gemanipuleer de basis er gewoon onder geschoven worden en kan je daarna de uitsnede maken en kan de kabelboom er met enig geklooi langs gewurmd worden? Als die bumper kan blijven zitten scheelt dit een slok op een borrel
Het aanleggen kan ik zelf, geen probleem. De laatste stap (aansluiten kastje op auto en inlezen) laat is echter echt bij een expert doen. Zal wel JO worden in mijn geval.
Alvast bedankt
Citrofrance
PS Ik heb deze even gekopieerd uit het "welke trekhaak" draadje aangezien hij dan niet uit de verf zou komen