Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
higgy
C5club extreme Fan
Geregistreerd: 11 okt 2008 22:20 Berichten: 142 Woonplaats: Helmond
Auto: Peugeot 306 cabrio 2.0 16V '97
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1997
Energielabel: C
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 153000
Kleur: Noir kazan M0XC
Naar boven
|
 Autoradio met tel.
Toen ik van de week bij de Hegru een gebruikte ESP-knop kocht, mocht ik die zelf uit een van voren platgereden Ph1 C5 break halen met een J-kenteken. De radio was er al uitgehaald maar lag op het dashboard, en dat was toch wel een interessante radio denk ik: hij kwam dus uit een type I, maar er leek wel een tel.functie in te zitten. Ik heb er 2 beroerde foto's van gemaakt met m'n Mio A701 maar krijg die nog niet 1,2,3 van die tel op het net (vanmiddag even wat moeite voor doen) maar hij had naast de standaard ISO-aansluitingen achterop in elk geval een groene aansluiting, is dat niet een Fakra? Kent/heeft iemand deze radio en zou die met beperkte moeite over te zetten zijn in mijn Ph.1?
(Die platgereden C5 had overigens een interessante 'bekleding' rondom de schakelpook en de radio, dat leek wel pianozwart. Ik moet een slag om de arm houden vwb. deze bewering want het was wat schemerig daar waar de auto stond)
|
07 dec 2008 12:51 |
|
 |
GuidoK
C5club extreme Die-Hard
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Naar boven
|
 Re: Autoradio met tel.
Fakra aansluitingen kunnen ook voor gps antennes gebruikt worden (naast mobiele telefonie dus). (bandbreedte tot 4ghz).
Ik weet zo even niet welke radio je bedoeld, maar het lijkt me dat je in ieder geval een anti diefstal code nodig hebt van de nieuwe radio die in de BSI geprogrammeerd kan worden.
_________________ IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
|
07 dec 2008 13:27 |
|
 |
Mik Figaro
V.I.P.
Geregistreerd: 20 okt 2007 17:35 Berichten: 418 Woonplaats: Delluft
Auto: C5 2.0 16v Break Exclusive
Opties: Pack hifi
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9712CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 223500
Kleur: gris aluminium
KPH: Achter
Naar boven
|
Ik heb em zelf, hij zat er al in toen ik de C5 kocht en het werkt wel goed. Er zit dus ongetwijfeld ergens nog een microfoon verstopt en wellicht een antenneverbinding.
Houdt er wel rekening mee dat het een single-band (900mHz) is, dus alleen met een Vodafoon of Kpn- sim werkt.
_________________ Vriendelijke groet, Michel
Op 14-04-2012 is de dame verkocht
|
07 dec 2008 20:53 |
|
 |
mrvroos
V.I.P.
Auto: Tourer Ligne Business
Opties: Panoramadak, metallic, getinte ruiten rondom, inklapbare spiegels
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12021CJ
Productienummer: 10251
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 235345
Kleur: Blauw
KPH: Achter
Naar boven
|
De microfoon zit in het console van de binnenverlichting die zich boven de achteruitkijkspiegel bevindt.
Gr, Martin
_________________ C5 II X7 Ligne Business Bleu 2009 Vorige Citroens (vanaf 1980): GSA Club (bruin), VISA II (rood), Visa 1.4 TRS (wit), ZX Avantage 1.4 (rood), Xantia 1.8i 16V PhI (groen), Xantia 1.8i 16V PhII, C5 Break HPi Exclusive (Bleu Mauritius) (groen),
9,9 l/100 km
|
07 dec 2008 23:45 |
|
 |
exroosje
V.I.P.
Geregistreerd: 18 jun 2006 17:01 Berichten: 4028 Woonplaats: s-Gravenhage
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Naar boven
|
Het betreft hier de RT2.
Wil je die gebruiken moet je naast de head nunit niog de volgende zaken hebben
Een com2000 met aan het stuur de telefoonbedieining (deze zou je uit de oude auto kunnen halen) Plafonnière met microfoon (idem)
(groene GSM antenne aansluiting is aanwezig op elke C5, maar alleen in gebruik bij RT2 en RT3, anderen kunnen een verloopkabeltje kopen voor bv een nokia carkit, stekker vind je in schuim ingepakt achter je radio)
Na installatie moet een dealer de unit telecoderen
Overigens, doe het alleen als je het spul voor een prikkie kan krijgen, want de RT2 is conceptueel vergelijkbaar met een nokia 5110 uit 1998. Inderdaad single band, 8 posities per telefoonboeknaam, max 100 entry's etc
Maar het staat wel leuk in je dash, extra display, meer knopjes etc
08 dec 2008 14:02 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|