Al een heleboel gelezen maar toch nog een paar vraagjes...
In mijn Xantia had ik een TomTom 920 met daarop aangesloten een Bluetooth Nokia en mijn Ipod. Via de TomTom kon ik dus zowel mij Ipod als de telefoon bedienen. Geluid ging via de speakers van de autoradio mbv een aux ingang. Veel kabeltjes, maar het werkt super! Eigenlijk wil ik hetzelfde in mijn C5! En dat zou heel simpel kunnen maar helaas de originele C5 radio heeft geen aux ingang... En de verkoper heeft mij verteld dat het niet mogelijk is een andere autoradio te monteren ivm de boordcomputer. (op het forum inmiddels gelezen dat het wel mogelijk moet zijn...)
Iemand
het (meest makkelijke) idee?
De tip?
Wat overige informatie.
In mijn net aangeschafte C5 Difference 2 zit een VDO Dayton navigatie systeem. Een los schermpje MM5000 en een Navigatie Computer ingebouwd in het dashboard kastje. Deze gaat er uit omdat er geen CD's of enige andere documentatie bij zit en ik heel tevreden ben met mijn TomTom 920.
Vraag: Als ik het een en ander goed gelezen heb op het forum kan ik het navigatie systeem eenvoudig verwijderen zonder dat dit invloed heeft op de boordcomputer of andere technische snufjes?
Verder zit er een Nokia Carkit in. Geen idee welk type. De telefoon moet vrij groot zijn om te passen en heeft nog een externe antenne aansluiting. Deze is misschien wel te hergebruiken met een adapter.
Ook zit er een CD wisselaar in. Deze zit onder de linker voorstoel gemonteerd.
Alvast bedankt voor jullie ideeën!