Ik heb al op de site gezocht maar kan geen antwoord op onderstaande vraag vinden, vandaar.
Ik kom regelmatig de opmerking 'de hongkong-dealer' tegen; hebben jullie een speciale internetsite waarop jullie spullen uit hongkong bestellen? (Zo ja, welke) of is dat een meer algemene kreet voor van alles wat daar vandaan komt?
(Ik ben bv aan het zoeken of ik in het verre oosten achterlichten voor de C5 PH3 zou kunnen bestellen met het witte inleg stuk, staat wel mooi op een donkere C5 en is hier lekker exclusief; De C5's in china hebben die er nl. op zitten)
Gr. GSPallas
_________________ Citroën-historie: DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame) C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame) Xantia Tentation 1.6GS pallas 1.2
'de hongkong-dealer' is inderdaad een algemene begrip voor bestellen via ebay Xenon en Led verlichting en de Lexia-3 computer enz.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
dan zal er ook wel een specifieke hongkongdealer zijn waar meerdere mensen hun lexia besteld hebben. Het is gewoon een niets zeggende term waar sommige meer betekenis aan geven dan andere. Gewoon het beestje bij het naampje noemen is mijn devies.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum