Ik ben een fervent franse auto rijder vanwege het comfort. Ik rijd ong. 40.000 km per jaar en het belangrijkste vind ik de stoel in de auto mede vanwege mijn lengte (2 mtr). Na 10 jaar safrane gerden te hebben (perfecte reiswagen) heb ik nu een espace en deze valt mij tegen wat de zit achter het stuur betreft, dus op zoek naar een andere auto, nu hoorde ik van veel mensen dat de C5 een goed alternatief zou zijn, maar een voorwaarde voor mij is dat het stuur axiaal verstelbaar moet zijn en er moet cruise control in zitten. Kunnen jullie mij vertellen welke uitvoering ik dan moet zoeken?
met vriendelijke groet Frank
22 jul 2010 20:18
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Als je echt goed wilt zitten, moet je ook kijken naar de stoelen. PhI/II Velours of leer maakt niet enorm veel uit voor de zit, maar elektrische of handmatige verstelling wel. De C5-3 heeft daarentegen verschillende stoelen voor verschillende uitvoeringen, inclusief opties voor massage en andere ongein.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum