Weet er iemand of je nu nog een codekaart krijgt bij de aankoop van een c5 of bestaat deze niet meer? Ik heb de codekaart niet meegekregen bij de aankoop van mijn c5 en de garage zegt dat deze niet meer bij de auto geleverd wordt. Wie weet er hier meer van? Nicolaas.
26 aug 2012 22:22
Peebee
V.I.P.
Geregistreerd: 29 jun 2010 19:56 Berichten: 4498 Woonplaats: Genderen NB
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Ik neem aan dat je de code-kaart van de sleutel(s) bedoeld? Die heb ik tenminste wel bij de auto meegekregen, die hoort er naar mijn idee gewoon bij.... Alleen word die vaak vergeten in te leveren bij verkoop van de auto, of vergeet men 'm mee te geven bij aankoop. Misschien eens vragen bij de verkoper
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Jahoor ik bedoel de codekaart voor de sleutels. Mijne laagvlieger is maar pas enkele weken oud. Heb het al nagevraagd maar de verkoper wist me te vertellen dat deze code in het computersysteem van het citroennetwerk zit en niet meer op kaart als vroeger. Alvast bedankt voor jullie reacties en rijdt veilig of zal ik zeggen zweef veilig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum