Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
 Het einde van de aftermarket xenon 
Auteur Bericht
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 aug 2008 23:17
Berichten: 995
Woonplaats: Joure
Auto: C5 Break Difference2 66kW (DW10TD/RHY)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09867
Productienummer: 10335
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 349500
Kleur: gris orageux (EYTC)
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
GuidoK schreef:
WackoH schreef:
Ik ben een keer of 20 in China geweest. De kwaliteit van producten is volstrekt onvoorspelbaar.

Philips heeft ook gewoon lampfabrieken in china hoor. Een groot gedeelte van de special lighting products komt daar vandaan.
Ik kijk liever naar werkelijke gegevens van wat een product presteert voordat ik 99% van de goederen om mij heen automatisch afkeur (waarbij ik waarschijnlijk geeneens doorheb wat er allemaal niet uit china komt). Dan kan ik de helft van m'n c5 ook wel als rommel afschrijven (zowat alle low tech electronische componenten worden in china gemaakt, dus alle weerstandjes, elco's transistors knopjes etc)
Natuurlijk weet ik dat. Bv. het merk 'Massive' (sinds een tijdje eigendom van Philips) komt met scheepsladingen uit China.
Maar bij producten uit China die je hier koopt is regelmatig de relatie tussen prijs en kwaliteit zoek. De setjes die wij voor 45 Euro uit HongKong halen worden ook wel voor 150+ Euro door handelaartjes verkocht.
Of er een merk Philips of niet op staat zegt ook niets (imitatie tiert welig. Ik kan je wel een keer de anekdote vertellen toen ik met een Chinese collega een Philips koptelefoon ging kopen).
GuidoK schreef:
Ik kijk liever naar werkelijke gegevens van wat een product presteert.

Dat is een tikje een naïef. De specificaties van Chinese producten zijn vaak overdreven. Simpel voorbeeld:
Karcher stofzuiger van "1400 Watt" --> 1400 Watt gemeten.
Chinese stofzuiger van "1600 Watt" bij Lidl --> 1200 Watt gemeten.
Dan hebben we het nog geeneens over de echte zuigkracht (die bv. wel in Japan in de winkel wordt aangegeven).
Recentelijk was er ook een persbericht over de prestaties van veel LED lampen. Die bleken hun gespecificeerde lichtopbrengst vaak niet te halen. De opportunistische Chinese fabrikanten geven de LED lampen daardoor nu al een slechtere reputatie dan nodig is waaronder de Westerse leverancier lijden.
Nu zal ik wel een ban van het forum krijgen voor absolute off-topic :smt080

EvilTwin schreef:
Da's op zich waar en ik weet niet of alle gasontladingslampen al verhuisd zijn, maar d'r is natuurlijk wel een verschil tussen een Philips pit -MIC- en lokale namaak.

Volgens mij komen de Philips lampen nog uit Aken.


20 mei 2009 23:22
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 20:04
Berichten: 8105
Woonplaats: Velsen.
Auto: C5 Berline "de Gouden Koets"
Opties: C5 Club instaplijsten.LED's in de koplampen en comfortbollen.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10481CJ
Productienummer: 10178
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 171717
Kleur: Sable Langrune
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
WackoH schreef:
Nu zal ik wel een ban van het forum krijgen voor absolute off-topic :smt080



We staan te trappelen :lol:



Nee hoor. ;)

_________________
C5 Berline 2005
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)


20 mei 2009 23:26
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 sep 2007 23:15
Berichten: 868
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
WackoH schreef:
GuidoK schreef:
Ik kijk liever naar werkelijke gegevens van wat een product presteert.

Dat is een tikje een naïef. De specificaties van Chinese producten zijn vaak overdreven. Simpel voorbeeld:
Karcher stofzuiger van "1400 Watt" --> 1400 Watt gemeten.
Chinese stofzuiger van "1600 Watt" bij Lidl --> 1200 Watt gemeten.

Dat is toch niet helemaal wat ik beweer; ik ben niet degene die hier naïef is ;)
Ik kijk naar hoe een stofzuiger z'n werk levert. Als het een goed ding is, is het een goed ding. Dan kan ie uit china komen of timboektoe, dat maakt mij niet uit. Daarnaast heb ik het helemaal niet over imitatie. Waar denk jij dat het kilometerdisplaytje van je c5 vandaan komt? Ik denk uit china. Is het dan slecht? is het dan namaak?
Mijn tellertdisplaytje werkt nog steeds, na 370dkm en 7 jaar. Een goed lcd'tje dus. chappo chinezen!
Citaat:
Volgens mij komen de Philips lampen nog uit Aken.

Philips heeft ook een fabriek, en vooral een groot onderzoekscentrum in aken. Ze hebben ook fabrieken in china. (en special lighting zit ook nog in polen en....affijn)
Waar jouw specifieke lampen vandaan komen weet jij helemaal niet; je weet alleen maar waar het merk fabrieken heeft. De rest is pure speculatie, tenzij je jouw lamp van een bepaalde band af hebt zien rollen. Maar ik neem even aan dat je er niet persoonlijk bijstond.

Vooralsnog komt mijn xenonsetje wel uit china, is niet van een bekend merk en pretendeert het ook niet te zijn, en het werkt nu al 50.000km. Dat kan ik niet zeggen van de H7 lampjes (van philips) die elke 3 maanden ofzo stuk waren. Het kan mij niets schelen van welk merk of uit welke fabriek ze komen, philips h7 halogeenlampjes gaan te snel stuk (sneller dan mij xenonsetje iig).
Het xenonsetje geeft ook nog eens beter licht. (zie? ik kijk naar het gebruik, de werkelijke prestatie, niet wat er op de doos staat! itt wat jij beweert!)

overigens, als ze veel in rotterdam controleren ben ik benieuwd. ik kom er regelmatig :mrgreen:
Ik vind het sowieso wel meevallen met controles in rotterdam; ik heb zo het vermoeden dat de politie veel te doen heeft daaro ;)

_________________
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO


20 mei 2009 23:42
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 aug 2008 23:17
Berichten: 995
Woonplaats: Joure
Auto: C5 Break Difference2 66kW (DW10TD/RHY)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09867
Productienummer: 10335
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 349500
Kleur: gris orageux (EYTC)
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
EvilTwin schreef:
Het zit hem juist in de randen van het lichtbeeld, door verstrooiing, breking, prismawerking etc.
En het gaat dus niet mis bij de lens, maar maar bij de fitting of het glas van de pit. Bij de lens gaat het pas fout als die vervuild is of beschadigd.
Dus het probleem zou 'm in het beschermbuisje om de lichtbron (die laatste is maar een heel klein bolletje) moeten zitten. Door bv. onregelmatigheden zou het licht verstrooit of anders gebroken worden. OK. So be it.
Voor mij zijn hooggeplaatste Xenon lampen (SUV's, bestelbusjes etc.) een grotere irritatie dan een Opel Manta met 10000 K Xenon.

GuidoK,
We zijn het wel met elkaar eens. Ik had je opmerking
GuidoK schreef:
Ik kijk liever naar werkelijke gegevens van wat een product presteert
geïnterpreteerd als dat je naar de specificaties kijkt. Zelden kunnen we meerdere producten echt met elkaar vergelijken worden (wie stopt als eerste een 'huisleverancier-Xenon-Lamp' in af-fabriek Xenon armatuur en vergelijkt de originele Philips en Chinese variant me elkaar?)
Meestal zijn Chinese producten goed genoeg voor hun toepassing. Een haakse slijper van 2 tientjes is voor hobbygebruik genoeg, maar als professional kun je he niet hebben dat je iedere twee maanden een klus moet onderbreken omdat je gereedschap weer kapot is.
Het is voor mij een feit dat de specificaties van Chinese leveranciers (niet direct van Chinese producten!) op de doos stelselmatig worden overdreven. Als je daarvan uitgaat bij de productvergelijking is dat geen probleem.
GuidoK schreef:
Raar dat kennelijk niet in elke lamp 00DC in staat. In mijn koplamp staat het gelukkig wel. Alleen niet op het sticketje.... welk stickertje meneer de agent? :mrgreen:
Ik zal ook het stickertje er maar afslopen ;-)


21 mei 2009 09:15
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42
Berichten: 6169
Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
WackoH schreef:
Ik zal ook het stickertje er maar afslopen ;-)


Bij mij zijn ze er af gespoeld toen ik met de hogedrukreiniger de boel schoonmaakte. :smt203

_________________
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車


21 mei 2009 09:30
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 dec 2006 21:22
Berichten: 822
Woonplaats: Goirle
Auto: C5 Sedan Exclusive 2.0 Automaat
Opties: Pack Detection Exclusive Pack Protection Xenon,Navi,half leder,electr- zetels
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 133576
Kleur: Gris Aluminium EZRC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
WackoH schreef:
We zijn het wel met elkaar eens. Ik had je opmerking
geïnterpreteerd als dat je naar de specificaties kijkt. Zelden kunnen we meerdere producten echt met elkaar vergelijken worden (wie stopt als eerste een 'huisleverancier-Xenon-Lamp' in af-fabriek Xenon armatuur en vergelijkt de originele Philips en Chinese variant me elkaar?)
Meestal zijn Chinese producten goed genoeg voor hun toepassing. Een haakse slijper van 2 tientjes is voor hobbygebruik genoeg, maar als professional kun je he niet hebben dat je iedere twee maanden een klus moet onderbreken omdat je gereedschap weer kapot is.
Het is voor mij een feit dat de specificaties van Chinese leveranciers (niet direct van Chinese producten!) op de doos stelselmatig worden overdreven. Als je daarvan uitgaat bij de productvergelijking is dat geen probleem.
Ik zal ook het stickertje er maar afslopen ;-)


Heb bij een goede kennis van mij, bij zijn exclusieve, al meer dan 1jaar geleden zijn 4300K pitten vervangen door Chinese 6000K, (+/- 30Euro) en hij is er erg tevreden over, Meer licht als met de oude (verouderde) originele pitten :citrofiel ! ! !

_________________
Nu,
C5 Exclusive 2.0i 16V automaat Gris Aluminium
Citroën DS19 hydrauliek 1965
Renault Frégate Amiral 1956



ex-C5 Exclusive 2.0i 16V automaat 2005
Ganache
27-RD-FZ
ex-C5 ligne prestige2.0i 16V automaat2002
Orga#:9226CJ
90-JF-PB
ex- Xantia Harmonie 18i 16v 1996, PS-BV-24
ex BX19TRS 1988, TB-96-KN
ex BX16TRS 1983 JS-94-SB


21 mei 2009 10:01
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jan 2008 22:43
Berichten: 2861
Woonplaats: Hardenberg
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
Zo de lampjes zijn binnen, sneller dan ik had verwacht :P

als je op de 6000k lampjes kijkt, dan zie je daar een blauwige coating over het glas zitten, dat is bij de 4300k niet het geval, dit is gewoon blank glas.

bij de 3000K is dat wel zo, daar zit een beetje een gelige olieachtige kleur coating op.

Dus de 4300K geeft daardoor dus het meeste licht, en ik denk dat de 3000K wat vriendelijker is voor de andere weg gebruikers ;)

hier wat foto's.

het pakketje vorige week besteld via Ebay

Afbeelding

De beide setjes

Afbeelding

hier kun je het verschil goed zien wat die coating betreft.

Afbeelding

Ik zal wel eens in de ene de 4300K zetten en in de andere de 3000K, dan kun je het verschil mooi zien, en dan bij nacht wel een paar foto's schieten :smt023

_________________
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding


22 mei 2009 14:15
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 sep 2007 23:15
Berichten: 868
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
idd, vergelijkfoto's in 1 shot zeggen heel veel.
Dan zit je nooit met de relativiteit van de automatische witbalans die in de meeste camera's zit.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

_________________
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO


22 mei 2009 15:45
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jan 2008 22:43
Berichten: 2861
Woonplaats: Hardenberg
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
4300K bevalt mij prima, tís wel even wennen, het is minder wit als de 6000K maar dat was ook te verwachten.

géén blauwe gloed meer :smt038

Afbeelding

_________________
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding


22 mei 2009 23:26
Profiel
Achterruiten specialist
Achterruiten specialist
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 16:09
Berichten: 6469
Woonplaats: Anna Paulowna
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
Ziet er toch wel erg mooi uit hoor 8-)
Zal ik ook overstag gaan..... :smt017

_________________
...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...

Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie

Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.

"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"


23 mei 2009 07:36
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42
Berichten: 6169
Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
In Zaandam heb ik eens bij de diverse Ph1 en 2 modellen gekeken, maar zowel bij de 1 als de 2 staat de Xenoncode 00DC/R in het rijtje van getallen en letters op de koplamp.

Het valt op dat de modellen met affabriek Xenon precies dezelfde aanduiding hebben als de modellen met H7.

Toen heb ik ook gekeken bij andere modellen oa de 1e picasso en daar staat echt alleen een H aanduiding voor Halogeen in en geen enkele verwijzing naar D codes voor Xenon.

_________________
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車


23 mei 2009 16:02
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jan 2008 22:43
Berichten: 2861
Woonplaats: Hardenberg
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
inderdaad, in het midden in het rijtje staat er bij mij ook 00DC :smt038

Die eerste codes 04hr staat zeker voor de geintergreerde mistlampen. ??

Nu de volgende vraag, is de sticker verplicht of is ie niet verplicht, kan toch tijdens het wassen eraf gegaan zijn.

_________________
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding


23 mei 2009 21:39
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
ms-c5 schreef:
inderdaad, in het midden in het rijtje staat er bij mij ook 00DC :smt038

Die eerste codes 04hr staat zeker voor de geintergreerde mistlampen. ??


nee R staat voor grootlicht, C is dimlicht (volgens mij van het Frans: Route en Codes, vgl B=brouillard=mist)
Dus HR is halogeen grootlicht, DC is Xenon dimlicht.
Op een Ph.2 huis staat DCR, omdat daar biXenon in past.

Ik begrijp via wat andere fora dat ook bijv. de Accord en Passat armaturen hebben met dubbele markeringen (D/H)...ik vraag me dan af voor welke auto's er wél bekeurd kan worden :?

Citaat:
KOPLAMPEN
R Een koplamp met groot-licht functie
C Een koplamp met dimlicht functie
H Samen met R en/of C duidt op een halogeen gloeidraadlichtbron
D Samen met R en/of C duidt op een gasontladingslichtbron
PL Koplamp met een plastic lens
HS HSB-lamp
X Adaptive Front-lighting Systems (AFS)
MISTLAMPEN VOORZIJDE
B Mistvoorlicht class “B”
F3 Mistvoorlicht class “F3” (nieuwe type)
OVERIGE LAMPEN
AR Achteruitrijlicht
L Achterkentekenplaatverlichting
K Hoeklicht (cornering lamp)


voor de mensen met aftermarketspul, controleer ook nog even het glas op codes.

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


24 mei 2009 01:38
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jan 2008 22:43
Berichten: 2861
Woonplaats: Hardenberg
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
kijk eens aan, het 1 en ander wordt al wat duidelijker, ik denk dat ik we wel goed zitten dan.

op het glas is verder niets te zien.

_________________
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding


24 mei 2009 09:44
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 jul 2008 12:51
Berichten: 112
Woonplaats: Enkhuizen
Auto: Citroen C5 Difference 2.0 16v
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 80.000
Kleur: gris aluminium met.


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het einde van de aftermarket xenon
Klopt in het glas staat helemaal niks.
In mijn Saxo staat wel een code in het glas en daar mag dan ook geen xenon in.

Dus met de C5 zitten wij wel goed, heb er alle vertrouwen in :citrofiel


24 mei 2009 12:56
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.