2.1.1.2 Glasbreuk Breuk van glas van het motorrijtuig, voorzover dit niet het gevolg is van een gebeurtenis waarbij ook andere schade aan het motorrijtuig is ontstaan. Ook gedekt is schade aan de ramen / ruiten zelf. Deze dekking geldt ook als de gebeurtenis het gevolg is van eigen gebrek van de verzekerde zaken.
Is dan ook de koplampglas enz. meeverzekerd? Nee ik heb niets , maar ik wou het weten.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_________________ Groetjes Timo Nu Renault Megane estate 1.5 dci automaat 04/2018 Lexia 3 Vorige auto's Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001 Fiat bravo 1.4 sx 1998 Fiat Tipo 1.4 s 1992 Peugeot 405 1.9 GLD 1989 Nissan Micra 1.0 dx 1987 Suzuki sj410 1985 (jeep) Ervaring is wat je krijgt, als je niet krijgt wat je wilt.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Dat klopt maar vaak kom je dat in de bewoording wel veel tegen, tis maar net wat ze zeggen als het zich voordoet en je gaat het claimen bij de verzekering en de garage zet op de nota koplamp GLAS vervangen?
Ronald heeft wel een beetje gelijk. Het verhoogde verbruik (1:6.5) is begonnen na het plaatsen van een nieuwe LPG pomp.Toen ik mijn V6 net had gekocht was Roland bezig om die van hem op te knappen (motorisch). Ik weet nog dat hij op een gegeven moment ongeveer de dagwaarde moest aftikken in de garage.Daarna heeft hij steeds wel iets gehad wat toch weer kosten met zich meebracht. Nu weet ik niet of dat het de uitspraak van Ronald was of dat hij het quote maar "met 250.000km moet je afscheid nemen" en dat heb ik altijd in mijn achterhoofd gehouden. Neemt niet weg dat ik al die tijd heel comfortabel en zonder al teveel problemen heb gereden. Inmiddels is het zo dat er nogal wat aan zit te komen, iemand die handig is kan dit allemaal zelf oplossen. Dus eigenlijk wil ik ook de te grote onkosten voor zijn en ook wil ik met mijn volgende auto wat goedkoper uit zijn. Ik besef dat het in feite een downgrade is wat ik ga doen. Maar soms.........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum