Ik heb al het eea gelezen over de plak sturen waar ik dus ook last van heb. Zijn er voor de C5 ook houten sturen verkrijgbaar, en zo ja weet 1 van jullie waar en natuurlijk wat kost dat ? Alvast bedankt voor de reacties.
_________________ wie nooit van mening is verandert, heeft zelden iets geleerd Citroen historie: 2 CV Visa Sport BX Break Diesel ZX Break
17 okt 2011 19:31
Timo 1972
C5club Executive
Geregistreerd: 03 jun 2011 19:31 Berichten: 1797 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Auto: Renault Megane estate 1.5 dci
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2018
kilometerstand: 75000 km
Kleur: zilver grijs
Maar nu ben ik geen kenner , maar zou een stuur van een citroen zx ook passen ? Want dan heeft bart ebben hele mooie stuurtjes met hout in de uitverkoop.
_________________ Groetjes Timo Nu Renault Megane estate 1.5 dci automaat 04/2018 Lexia 3 Vorige auto's Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001 Fiat bravo 1.4 sx 1998 Fiat Tipo 1.4 s 1992 Peugeot 405 1.9 GLD 1989 Nissan Micra 1.0 dx 1987 Suzuki sj410 1985 (jeep) Ervaring is wat je krijgt, als je niet krijgt wat je wilt.
Toen ik er was heb ik er naar gevraagd, maar het was niet voor de C5.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Dat is spijtig , dan blijft alleen de dure optie over.
_________________ Groetjes Timo Nu Renault Megane estate 1.5 dci automaat 04/2018 Lexia 3 Vorige auto's Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001 Fiat bravo 1.4 sx 1998 Fiat Tipo 1.4 s 1992 Peugeot 405 1.9 GLD 1989 Nissan Micra 1.0 dx 1987 Suzuki sj410 1985 (jeep) Ervaring is wat je krijgt, als je niet krijgt wat je wilt.
Ja die zijn verkrijgbaar, ... origineel stuur met airbag. Ik had er 1 in mijn 2.2 en V6 , maar makkelijk te vinden zijn ze niet aangezien Cituning deze niet meer maakt.
Nieuw was half hout 650,- en volledig 850,- euro ( van echt hout ) waarbij het originele stuur werd aangepast. Had er 5 tientjes voor betaald bij de Vos autodemontage
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Ik heb ergens op dit forum foto's van jou (half)houten stuur gezien en ik moet zeggen dat ik dit best mooi vind. Is het nu half leer, half hout ?? Ik kan dit niet goed op de foto's zien
Deze variant was gemaakt van een gewoon stuur ( dus hout & kunstof ) Zijn gemaakt met inlevering van het oude stuurwiel, je kan dus met wat mazzel ook deels leer & hout tegenkomen....
Ik was blij met deze variant aangezien het leer snel slijt en je enkel de houten delen vasthoudt ( in mijn geval iig )
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum