Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
haberdoedas1
|
 zonnegordijntjes
Hallo beste Citroën-vrienden,
onlangs heb ik een poging gedaan het zonnegordijntje aan de deur achter de bestuurder op te trekken. Daar blijkt dat de houder die het gordijntje vasthoudt (warm gelast) gelost is en dat het gordijntje dus los komt te hangen aan de rechtse kant. De dealer vindt dit gordijntje niet bij de wisselstukken en beweert dat Citroën in Brussel ook geen partnummer heeft. Resultaat zou zijn dat deze herstelling onder garantie moet uitgevoerd worden in 2 stappen. Het volledige paneel van de linkse achterdeur demonteren, kijken of er ergens een nummer opstaat en dan bestellen. Indien geen nummer, dan moet het ganse zootje naar Citroën als voorbeeld. Is het nu echt mogelijkdat er stukken in deze C5 zitten waarvan Citroën het partnummer niet kent !!!!!!!!!!!! Wat voor toestanden, niet ? Als iemand mij een tip zou kunnen geven hoe ik aan zo een zonnegordijntje kan geraken zonder de hele deur te demonteren en dan zo enkele weken mee rond te rijden ben ik zeer dankbaar.
vele groeten
Guido
PS: is een C5 163 pk HDI exclusieve van maart 2010
|
28 apr 2011 14:26 |
|
 |
Timo 1972
C5club Executive
Geregistreerd: 03 jun 2011 19:31 Berichten: 1797 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Auto: Renault Megane estate 1.5 dci
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2018
kilometerstand: 75000 km
Kleur: zilver grijs
Naar boven
|
 Re: zonnegordijntjes
Kijk eens in een c4 picasso , of daar niet dezelfde inzitten ? Misschien dat daar wel een nummer van bekend is ?
_________________ Groetjes Timo Nu Renault Megane estate 1.5 dci automaat 04/2018
Lexia 3 Vorige auto's Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2001 Fiat bravo 1.4 sx 1998 Fiat Tipo 1.4 s 1992 Peugeot 405 1.9 GLD 1989 Nissan Micra 1.0 dx 1987 Suzuki sj410 1985 (jeep) Ervaring is wat je krijgt, als je niet krijgt wat je wilt.
|
13 jun 2011 20:17 |
|
 |
Roman
V.I.P.
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: zonnegordijntjes
idd bij de documentatie zie ik geen nummer, wel van het bevestigingshaakje..
|
13 jun 2011 21:19 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|