Ik heb een nieuwe C5 met een uitklapbare trekhaak. Nu blijkt dat ik mijn Twinny Load fietsendragen hier niet goed op kan bevestigen: ik krijg hem niet goed bevestigd op het rechte stuk van de haak, omdat daar de hendel voor het terugklappen van de trekhaak in de weg zit. Gevolg: ik bevestig hem in de "bocht" van de haak, de drager zit dan schuin en er kan dan maar één fiets op. Heeft iemand een tip? Dank, Walter
Heb je een twinny load met zo'n stukje op de trekhaak met 2 buisjes? Die kun je in verschillende maten krijgen. Ook heeft Twinnyload een accesoire om die buisjes op de kogel zelf te klemmen. Dan komt de drager zelf wel wat hoger.
Mijn advies is echter koop zsm een nieuwe. Moderne dragers (ook die van twinny load) werken met een snelkoppeling op de kogel zelf zodat je niets meer iets aan de trekhaak hoeft te schroeven. Dat past veel beter bij afneembare of wegklapbare haken.
De Hawk drager die de halfords voor niet al te veel verkoopt heb ik goede ervaring mee. Vind hem eigenlijk een stuk beter als de twinnyload die ik daarvoor had, omdat ie het frame klemt ipv de trapas. Ook schijnen die dragers die Aldi en gamma in de zomermaanden verkopen eigenlijk best heel goed te zijn. Allemaal rechtstreeks op de kogel.
_________________ C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum