Vraagje. Weet er iemand of het mogelijk is om op het Navi 3D scherm op het navigatiescherm tegelijk ook de radio of andere muziek informatie te zien te krijgen? Ik bedoel dus eventueel bovenaan het scherm boven de kaart in dezelfde balk als de klok. Mijn scherm schakelt na het opvragen van het radioscherm of evt de jukebox telkens terug naar het navigatiescherm. Op het navigatiescherm staat dan enkel de kaart met rechts bovenaan de klok en rechts onderaan de temperatuur. De op dat moment gesecteerde radiozender of jukeboxmuziek is dan niet meer te zien. Ik bezit mijn C5 nog maar een weekje en misschien zie ik iets over het hoofd! Bedankt voor de antwoorden bij voorbaat.
Deze vraag heb ik ook gesteld toen ik m'n C5 (lease) in mei kreeg. Er van uitgaande dat je een MyWay navigatiesysteem hebt, is het antwoord "nee". Raar, vind ik ook, maar waar...
Hij heeft geen MyWay, maar een Navi 3D Ik heb zelf ook MyWay, dus ik zou het ook niet weten.
_________________ Citroën-historie: DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame) C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame) Xantia Tentation 1.6GS pallas 1.2
Het ligt wat genuanceerder bij de MyWay maar volgens mij doet de NaviDrive het ongeveer hetzelfde. Alleen als je een route hebt ingesteld is er nog een scherm (het zgn. navigatiescherm) op te vragen via de knop Mode of met de knop aan het uiteinde van de rechter stuurkolomhendel. De kaartweergave is dan wat kleiner en er wordt aangegeven wat je bij de volgende afslag moet doen (dit laatste kan ook op het display van het instrumentenpaneel worden weergeven). Bij dat navigatiescherm wordt bovenin een regel weergegeven met de RDS-info of info over de afgespeelde muziek. Het navigatiescherm kan niet worden opgeroepen als er geen route is ingesteld, dan is er alleen de volledige kaartweergave, nagenoeg zonder verdere info.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum