weet iemand of er een mogelijkheid is om als je via MyWay Bluetooth een nummer kiest uit je adresboek om dan te kiezen of je het privé, zakelijk of mobiele nummer wilt bellen.
Als je op je telefoon bij een contact meerdere nummer hebt ingevoerd (b.v thuis, mobiel, zakelijk) en je kiest op MyWay zo'n contact, dan verschijnt er een extra keuzemenu waarin je uit die verschillende nummers kunt kiezen. Maar zoals gezegd, je moet wel bij één contact meerdere nummers op je telefoon ingesteld hebben om dit te kunnen gebruiken.
_________________ L8r, Henk
Laatst bijgewerkt door Menno op 03 feb 2011 18:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik kwam er achter dat bij het omzetten van de nummers van mijn oude telefoon naar mijn blackberry er een aantal nummers/namen dubbel in stonden. Dan raakt MyWay in de war. Na het verwijderen van de dubbele nummers werkte het inderdaad weer zoals het hoorde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum