Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Parkeersensoren vooraan 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Parkeersensoren vooraan
Hey :cit4

Ik ben nieuw hier en compleet nieuw tot the Citroen wereld...
Ik ga wsl als firmawagen binnenkort een C5 tourer bestellen (1.6 diesel business). Daar zit (hier in BE) al redelijk wat op, alleen geen parkeer sensoren vooraan. Nu kan ik die dingen evt wel al acc bestellen, maar dan zou ik enkel auditief worden gewaarschuwd en niet via het schermpje (Nav). Klopt dit, of kan dat wel zo geprogrammeerd worden dat het wel werkt?


28 mei 2010 13:19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Parkeersensoren vooraan
Die van mijn is ook uit BE, is wel een exclusie uitvoering maar volgens mijn was de pakeersensoren voor ook een optie. Ik heb zowel geluid als beeld bij voor en achter sensoren. (beeld is een afbeelding van auto waarrin de kleur de ruimte aangeeft)


28 mei 2010 13:49
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Parkeersensoren vooraan
hey,
dat is natuurlijk geen business uitvoering, want die is gebaseerd op de VTR. Het gaat m ook om het inbouwen nadien van enkel de sensoren vooraan, achteraan zijn ze af fabriek ingebouwd en werken ook gewoon op het scherm en auditief, enkel beweren ze dat bij inbouw nadien ze vooraan enkel auditief kunnen werken en dus niet mee op het scherm komen... :smt017
en neen, ik kan ze niet af fabriek in die uitvoreing mee bestellen, beetje stom, mja niets aan te doen...


28 mei 2010 15:08
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 22:02
Berichten: 10663
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Sport-line
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Parkeersensoren vooraan
bij de VTR is parkeerhulp een optie

dan krijg je de achterste en de voorste sensors en dan ook nog die wat de plaats meet tussen de wagens
en dat wordt afgebeeld via het scherm..

als er bij jouwe gewoon wat sensortjes geplaatst worden van voren dan zal dit idd niet via je scherm gaan.
maar dan zou ik daar ook niet de hoofdprijs voor betalen in de garage...

ik heb bij mijn VTR alleen van achter een aftermarket setje gezet met display ( 35 euro) en de dealer heeft die gemonteerd..
van voren lopen de meningen natuurlijk uiteen, persoonlijk mis ik ze zeker niet..
;)


ach valt me nu in, zit natuurlijk in de leaseprijs erbij dus kost het je niks natuurlijk.. :smt151


28 mei 2010 16:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.