Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Kwaliteit standaard luidsprekers C5 PH3 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kwaliteit standaard luidsprekers C5 PH3
He sdemey

Ook ik heb enorm goede ervaringen met de Pioneer gehad in mijn Golf Variant met IPOD. Omdat ik de C5 zo belachelijk mooi vind en mijn eerste auto een Xantia, wil ik nu een Citroen. Op de Ligne Business schijnt het aansluiten van een Ipod erg lastig te zijn. De bediening daar gelaten.....Met een Pioneer is dat inderdaad fantastisch geregeld.

Hij zit bij jou wel erg laag....Ik krijg geen automaat, dus denk echt dat hij te laag zit en dat het niet fijn kijken is tijdens het navigeren. Wat denk jij ervan en hoe zijn je ervaringen tot nu toe? De opstarttijd vind ik ook een nadeel van de pioneer. TIP: je kan een stroomdraad direct op de accu laten plaatsen. Zo gaat het scherm wel uit als je het contact uitdraait, maar het syteem niet. Pas na een uur ofzo schakeld het systeem dan wel helemaal uit en heb je dezelfde lange opstarttijd. Start je binnen een uur weer dan is hij meteen aan en paraat.

Aangezien de LB ook geen citroen vering heeft neig ik meer naar de comfort uitgave. Deze is echter duurder en minder goed bedeeld dan de LB en past waarschijnlijk niet in budget, maar zou ik wel een Pioneer erin kunnen zetten....


10 jun 2010 00:43
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Kwaliteit standaard luidsprekers C5 PH3
Hoi!

Het is inderdaad een naar beneden kijken terwijl je met de myway of de navidrive bijna je ogen op de weg kan houden terwijl je op je gps kijkt. In drukke omgeving kan dit wel storend zijn. Ik vrees, in jouw geval met een manuele schakeling, dat die pook meer in de weg gaat zitten dan iets anders... Bij een automaat staat die naar achter als je rijdt, en zit die dus niet in de weg, maar als je met een manuele in 1ste, 3de of 5de aan het rijden bent, gaat dat ding midden in je beeld zitten! Dus... het gebruiksgemak en sublieme iPod integratie achterwegen gelaten, zou ik toch voor de Myway gaan met een scherm dat hoger zit en je concentratie op de weg houdt...

Groetjes,

Sven.


10 jun 2010 13:20
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 85 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.