NaviDrive HDD - snelheid navigatie en jukebox opname
Heb sinds kort te maken met de NaviDrive met harddisk/jukebox. Werkt bijna perfect doch nog wel een aantal vragen : snelheid route Bij het instellen van een adres, geeft het systeem een tijdstip van aankomst aan. Echter, deze tijd haal je alleen als je je flink niet houdt aan de snelheidsregels. Als ik van Rotterdam naar Amsterdam 100 rijd op een stuk waar je slechts 100 mag, zie ik het tijdstip per 5 minuten met een minuut toenemen. Dus +20%. Bij mijn vorige systeem (VDO) kon ik de snelheid per wegsoort aangeven. Kan ik hier ook iets aanpassen?
Actualiteit kaarten Mijn auto is in februari 2009 opgeleverd. Is het dan correct dat daar de Navteq kaarten 2007/2008 inzitten? Ik dacht dat 2008/2009 al was opgeleverd.
kopieren CD naar Jukebox Bij het kopieren van een CD naar de Jukebox, merk ik regelmatig dat de einden van nummers afbreken e dus afwijken van de CD. Met welke kwaliteit (HIFI-Normal) ik ook kopieer. Is dit een bekend gegeven?
Re: NaviDrive HDD - snelheid navigatie en jukebox opname
kaartversie kun je in het menu opvragen. Ja het is best mogelijk dat je nog oude kaarten hebt gekregen. Weet jij veel hoe lang de auto ergens heeft gestaan. Dealer lief aankijkken, deze kan met een setje kaarten die hij vasst heeft liggen zonder problemen je systeemupdaten (niet helemaal legaal natuurlijk....)
Rijtijden is mij bij de RT3 ook opgevallen. Ik rij stevig door en haal de aangegeven tijden net. Ben echter gewend altijd in te halen op navigatiesystemen. Is niet instelbaar, want maakt gebruik van aanwezige max snelheid in kaartmateriaal. Tomtom doet datook, maar gooit er een correctiefactor overheen. RT3/4 gaat er van uit dat je altijd Vmax ook rijdt . Italiaans design zullen we maar zeggen.
_________________ C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
Re: NaviDrive HDD - snelheid navigatie en jukebox opname
Het eerder afbreken aan het eind van een CD heb ik één keer gehad. Opnieuw opnemen dan maar:cry: Weet iemand waarom het overzetten van CD naar harde schijf zo lang duurt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum