Heeft iemand een suggestie waar ik een stekkertje kan halen voor de 1-polige connectie in de plafondlamp (zie foto, gaat om het stekkertje in 'connection 3). Ben vandaag bij de dealer langs geweest maar daar konden ze mij helaas niet helpen. Ik ga het nog even proberen bij demontagebedrijven of een leverancier van autostekkers. Maar tips zijn welkom
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Je kan er ook zo eentje op knijpen met een "ampentang"
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien. _________________ Citroën C4 Picasso Exclusive. Lexia/Diagbox (7.60). ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).
04 maart 2019 22:58
c5jan
C5club V.I.P.
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune
Dat stekkertje staat vast ergens onder het kopje "Catalogus bouten, moeren en stekkerverbindingen" in service.box. Ook de pinnetjes in die stekker staan daar, met een losse pin ben je er ook. Het zal vast mogelijk zijn om de juiste stekker of pin te achterhalen, daar is enig geduld voor nodig en goed vergelijken.
Bedankt allen voor de input! Ik denk dat de beste optie is om op zoek te gaan naar een andere vorm van verbinden (en die zijn er had ik begrepen ) dan het specifieke stekkertje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum