Auteur |
Bericht |
urric16
C5club Rookie
Geregistreerd: 07 nov 2012 14:17 Berichten: 21
Auto: c5 tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 438000
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 rneg 29a vs rneg 50b
Weet iemand wat de verbeteringen zijn van de versie 50b ten opzichte van versie 29a?
|
13 okt 2015 12:59 |
|
 |
owauterickx
C5club Rookie
Geregistreerd: 22 jul 2015 00:02 Berichten: 23 Woonplaats: Geraardsbergen, België
Auto: Citroën C5 1.6HDI
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 128000
Kleur: Donkerblauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Grafisch allesinds hetzelfde gebleven. Heb nog niet echt verbeteringen opgemerkt! 
|
13 okt 2015 13:15 |
|
 |
urric16
C5club Rookie
Geregistreerd: 07 nov 2012 14:17 Berichten: 21
Auto: c5 tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 438000
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Dus maar gewoon bij de rneg 29a blijven.
|
13 okt 2015 13:23 |
|
 |
cieterman
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 25 apr 2009 17:29 Berichten: 822 Woonplaats: Den Haag
Auto: C5 Tourer 1.6 THP 16V 156 Exclusive
Opties: Wegdraaib. trekhaak Thule
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12912
Productienummer: 10188
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 140149
Kleur: KTVD Zwart Perla Nera
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
_________________
NSU 1000C '67, NSU 1000C '70 Citroën GS Br 1015 '77, GS Br 1130 '79 , BX 14 Leader '85, BX 16 TRI '87, XM D12 '90 / AX 1.1
C5 HPI '01-'04 orga 08948 (tot 52000km), C5 2.0 16V Break Diff II '04 -'16 orga 10018 (tot 165000 km) C5 Tourer 1.6 THP 16V Exclusive '12 v.a. 11-02-2016 (34000km) tot heden
|
13 okt 2015 18:24 |
|
 |
urric16
C5club Rookie
Geregistreerd: 07 nov 2012 14:17 Berichten: 21
Auto: c5 tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 438000
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
gaat over de versie van een nreg. Zal ik deze updaten of laten zoals ie is. Alles werkt goed, maar misschien zitten er bij de versie 50b nieuwe dingen in? Kennelijk is er niet veel nieuws onder de zon met die nieuwe versie, dus hou ik het maar bij de 29a.
|
13 okt 2015 18:33 |
|
 |
Herman
Clubcafé-uitbater
Geregistreerd: 30 jun 2006 11:41 Berichten: 11348 Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Wat voor auto heb je dan? staat niks in je profiel.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________ Mijn ander vervoer is een E-bike.
|
13 okt 2015 18:50 |
|
 |
exroosje
V.I.P.
Geregistreerd: 18 jun 2006 17:01 Berichten: 4028 Woonplaats: s-Gravenhage
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Bugfixes Verbeteringen in routeberekening Nieuwe talen
Maar helaas niets groots....
_________________
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
|
13 okt 2015 20:35 |
|
 |
urric16
C5club Rookie
Geregistreerd: 07 nov 2012 14:17 Berichten: 21
Auto: c5 tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 438000
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
ik heb een C5 tourer uit 2011. zal mijn profiel aanpassen.
|
13 okt 2015 22:57 |
|
 |
owauterickx
C5club Rookie
Geregistreerd: 22 jul 2015 00:02 Berichten: 23 Woonplaats: Geraardsbergen, België
Auto: Citroën C5 1.6HDI
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 128000
Kleur: Donkerblauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Komen er eigenlijk nog updates voor de rneg of raakt ie stilaan zonder ondersteuning?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
|
13 okt 2015 23:31 |
|
 |
cieterman
C5club extreme Die-Hard
Geregistreerd: 25 apr 2009 17:29 Berichten: 822 Woonplaats: Den Haag
Auto: C5 Tourer 1.6 THP 16V 156 Exclusive
Opties: Wegdraaib. trekhaak Thule
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12912
Productienummer: 10188
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 140149
Kleur: KTVD Zwart Perla Nera
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
urric16 schreef: gaat over de versie van een nreg. Zal ik deze updaten of laten zoals ie is. Alles werkt goed, maar misschien zitten er bij de versie 50b nieuwe dingen in? Kennelijk is er niet veel nieuws onder de zon met die nieuwe versie, dus hou ik het maar bij de 29a. Ik blijf het erg onduidelijk vinden.  Dit is kennelijk alleen voor ingewijden. nreg of meg 29a en meg 50b of r neg is voor mij echt abracadabra.  En als het alleen voor ingewijden is dan hoort dit m.i. niet op het forum thuis.  Ik begrijp uit de antwoorden dat het over navigatie gaat maar graag even in gewoon Nederlands aangeven wat er bedoeld wordt. Eventueel in Jip-en-Janneke-taal. Kan ik tenminste ook weer meelezen. Groeten, Cieterman 
_________________
NSU 1000C '67, NSU 1000C '70 Citroën GS Br 1015 '77, GS Br 1130 '79 , BX 14 Leader '85, BX 16 TRI '87, XM D12 '90 / AX 1.1
C5 HPI '01-'04 orga 08948 (tot 52000km), C5 2.0 16V Break Diff II '04 -'16 orga 10018 (tot 165000 km) C5 Tourer 1.6 THP 16V Exclusive '12 v.a. 11-02-2016 (34000km) tot heden
|
14 okt 2015 00:46 |
|
 |
urric16
C5club Rookie
Geregistreerd: 07 nov 2012 14:17 Berichten: 21
Auto: c5 tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 438000
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Cieterman, het is een update van de boord computer, dat deze boordcomputer ook de berekening van de navigatie doet, is maar 1 onderdeel. Deze update heeft geen nieuwe kaarten. Ik heb inmiddels op een Peugot forum een lijstje gevonden met de bugs die er uit gehaald zijn.
ook ik heb 'ergens' op een forum gelezen dat voor sommige er een verbetering is met het bellen via bluetooth (qua verstaanbaarheid aan de andere kant).
RNEG 50.03 R50B Various bug operation :
• Restarting the beginning of a random calculations in breadcrumb • Several bugs in Bluetooth ( Incompatibility with some phones, Bluetooth pairing loss at the beginning of a phone call, poor sound quality ) • The "unknown" message appears instead of the name of the caller when a call is received • Incorrect calculation of radar speed for vehicles with unit speed in miles • (on Latin America) Navigation ( RNEG ) restarts to activate the "Demo Mode" navigation • In navigation mode : Cursor frozen in GPS mapping . GPS setting cursor in relation to the actual vehicle position • Estimated time of arrival or underestimated during guidance • Random loss of audio settings after starting the engine • Loss of random sound after starting engine • defective sound audio speakers after starting the vehicle Random • Yellowing of multifunction display • Loss of time and random altitude • Call History not visible in the multifunction display
Dit valt m.i. duidelijk onder: Elektronica & navigatie/audio
|
14 okt 2015 07:21 |
|
 |
MichielC5
V.I.P.
Geregistreerd: 16 okt 2006 21:15 Berichten: 1553 Woonplaats: Duivendrecht
Auto: VW Passat GTE
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2016
Energielabel: A
kilometerstand: 60000
Kleur: Grijs
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Het is een update van de media unit, niet de boordcomputer.
Wat voor sommige mensen gesneden koek is, is voor andere misschien inderdaad abracadabra. Dat wil echter wat mij betreft niet zeggen dat het niet behandeld mag worden op het forum. Er kan indien gewenst uiteraard een toelichting gegeven worden zodat iedereen het kan begrijpen. Mooi leermoment voor wie de materie nieuw is. Maar om nou te zeggen dat het niet thuis hoort op het forum....
_________________ VW Passat GTE / Skoda Citigo
C4 Picasso Intensive C5 2.0HPi Berline 1 C4 GP 2.0 L. Business LPG C4 Berline VTI 120 Tendance C5 1.6HDI Break 2 C5 1.6THP Sedan LBusiness 3 C5 1.6HDI Sedan LBusiness 3 C4 Berline VTI 120 LBusiness C5 2.0HDI Tourer LBusiness 3 C1 Collection C5 2.7HDI Tourer Exclusive 3 C5 2.0 16v Berline Exclusive Aut 1 C5 2.0HDi Tourer 'Allemange' 3 C4 Cactus BlueHDI 100 Shine
|
14 okt 2015 07:29 |
|
 |
urric16
C5club Rookie
Geregistreerd: 07 nov 2012 14:17 Berichten: 21
Auto: c5 tourer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2011
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 438000
Kleur: Blauw
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Kijk, ik wist niet dat er een aparte 'mediaunit' in zat. Dacht dat het allemaal geregeld werd door de boordcomputer. weer wat geleerd. Ik heb deze auto nu 1 week, dus ik moet nog het een en ander uitvogelen. Ik kom steeds een stukje verder.
|
14 okt 2015 07:37 |
|
 |
Herman
Clubcafé-uitbater
Geregistreerd: 30 jun 2006 11:41 Berichten: 11348 Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Naar boven
|
 Re: rneg 29a vs rneg 50b
Staat onder de goede kophoofd en gewoon mee doorgaan! Inderdaad wel met duidelijke taal zo handig. 
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________ Mijn ander vervoer is een E-bike.
|
14 okt 2015 08:04 |
|
 |
|