heb een c5 exclusive tourer met achter een subje rechts standaard . Weet er misschien iemand of ik dit zonder problemen kan vervangen door een grotere sub zonder meer . De auto heeft reeds de versterker standaard met sub-uitgang
Groter, ik zou dan die standaard sub compleet met versterker en al vervangen. Een ander woofer op de std subversterker zal denk ik niet een enorme verbetering geven. Misschien andersom al wel, denk niet dat de standaard versterker high-end spul is
Subje word aangestuurd door de multiplex versterker die achter je dashbord kastje zit. Makkelijkste is een mono versterker met high level input erachter te hangen.
Heb bij ons de speakertjes in de deuren vervangen, en dat was echt een behoorlijke verbetering. Misschien dat het subje bij ons ook nog vervangen word.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum