ik probeer al een hele tijd mijn Ipod aan te schakelen via de USB poort in de middenconsole. Van zodra ik aansluit reageert de Ipod met de medeling : niet loskoppelen. Maar verder gebeurt er hoegenaamd niets.
Kan dit te maken hebben met de formattering van de Ipod via Mac?
ik begrijp je antwoord niet zo goed, volgens het onderhoudsboekje pag 230 kan je de Ipod aansluiten via de USB "voor het afspelen van mp3 bestanden"....
Ja, hier ben ik nu ook naar op zoek, wat er wel niet kan op die usb aansluiting of is die alleen om op te laden?
_________________ andere auto's:c2 2004, c3 pluriel, Xantia activa 2.0 tct (rijdt fantatisch!!), chevrolet nationale 1928 Vroeger: BX 16tgi, Opel Kadett 2.0GSI met Heku-carcamp, bestel-eend, datsun 1200, renault 5 TD. Het ergst: Mazda 323(gelukkig niet in gestorven).c3 trefle 1925
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum