Mijn Scherm is voor de helf wit met zwarte strepjes
Sinds enkelen dagen is mijn gps scherm van aan de onderkant tot in het midden wit daarna volgen enkelen zwarte strepjes tot boven aan, ben naar de garage geweest maar die ziet niet wat het kan zijn, weet er iemand wat ik kan doen ?
Re: Mijn Scherm is voor de helf wit met zwarte strepjes
Eerst even aan de stekkers friemelen (aandrukken) zo nee dan scherm vervangen of de aanstuurkaart. maar dat kan de dealer even uitproberen wie van de twee. ( neem aan garantie?)
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Re: Mijn Scherm is voor de helf wit met zwarte strepjes
Ben vrijdag naar de garage gegaan en ze wisten mij te zegen dat het scherm stuk is en voor een nieuwe te plaatsen kost mij dat 990 euro,ik viel bijna van mijn stok , een Pioneer Navgate35DAB kost 890 euro met alles er op, zei ik tegen de garagist die dan mij zei wij kunnen aan citroen vragen of ze een commerciële tussen komst willen doen, dan weet ik niet meer wat te zegen tegen die man! meer dan 2 jaar zeg ik die man dat mijn systeem altijd uitvalt zijn antwoord was altijd de zelfde we zullen een update doen nu dat garantie voorbij is, een die domme scherm stuk is kost het mij 990 euro voor het te maken schandalig is dat van citroen. Sorry, gasten maar als er iemand weet waar ik zo een scherm kan kopen graag jullie hulp het is een NG4 PSA Navidrive 3D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum