Sinds kort heb ik een smartphone in combinatie met een duo-kaart in mijn RT4 (fw 8.20). Aangezien ik buiten de standaard sms'jes ook de nodige andere meldingen ook mijn smartphone krijg worden deze wel als sms geregistreerd op mijn duo-kaart die in mijn RT4 zit.
Gevolg: sms geheugen zit erg snel vol. Ik ken de functie op mijn RT4 om alle sms'jes ineens te verwijderen, maar helaas. Daarna blijven nog een heleboel berichtjes staan. Deze kan ik dan wel handmatig één voor één verwijderen, maar dit is eigenlijk niet te doen. De berichtjes die niet ineens met de functie worden verwijderd zijn volgens mij wel de "overige" meldingen van mijn smartphone, zoals whatsapp meldingen, etc.
Is dit probleem bekend? Kan iemand mij een tip geven om al deze berichtjes ineens te verwijderen? Alle hulp is welkom.
Groet, Marco
05 jan 2012 20:47
C5_ks
C5club Fan
Auto: C5 Tourer Ligne Business
Opties: afneembare trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 90000
Kleur: gris fulminator
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum