Mijn auto is onlangs bij de dealer geweest voor een update zodat ik geen last meer zou hebben van de ECO-modus. Op voorhand vroeg ik ze nog of dat het enige was wat er zou veranderen. Ja was het antwoord. Het antwoord is dus NEE. Toen ik weg reed uit de garage ontdekte ik dat de automatische handrem weer aan stond. Ik stopte om hem meteen weer uit te zetten en wat blijkt dat kan niet meer.
Door de update is het volgende in de auto verandert:
- automatische handrem niet meer aan of uit te zetten. - bandenspanningssensoren niet meer uit te schakelen. Wel makkelijk met winterbanden. - opeens had mijn auto daglicht verlichting welke aan stond en selecteerbaar was in het menu.
Heeft iemand hier ook die ervaring en/ of oplossingen. De dealer is al 3 weken aan het zoeken naar een oplossing en dat begint me zo langzamer hand te lang te duren.
Dat is vrij normaal bij een BSi update, ... 5 minuten werk om het menu weer aan te zetten : zie hier Overige instellingen kun je daar ook weer mee aanpassen al naar gelang de wens van de klant
Klinkt m.i. nogal vreemd dat men daar nu al 3 weken over aan het nadenken is Je vraag en antwoord hierop stonden overigens ook al in bovenstaande topic, zie hier : klik
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum