Re: Oplossing voor Carplay TouchScreen navigate mid '15
Menno schreef:
En dat enkel voor carplay ??? tja wat mij betreft compleet onzinnig om je daar over op te winden .... Of is het meer ?
Werkt dat bij andere merken dan wel vlekkeloos

Euhm, de miserie is begonnen na een update om die carplay aan de praat te krijgen. Mij gaat het erom dat die SMEG+ vierkant draait. Satteliet soms heel moeilijk vinden waardoor ik op plaatsen eerst mijn iPhone moet gebruiken om uberhaupt uit de stad te geraken. Als de iPhone ingeplugd is, constant terug onderbreken en soms niet meer connecteren, bij telefoongesprekken hoorden de mensen mij nauwelijks en moest ik bij belangrijke gesprekken aan de kant gaan staan en het handmatig overnemen. Voicecontrol werkte niet goed omdat de micro mank liep. En ook vaak dat ineens de navigatie blijft hangen en met wat geluk start hij ineens opnieuw op. Zo niet, is het stoppen en stilleggen en enkele minuten later de auto weer starten.
Dus ja, mss compleet onzinnig om je daarover op te winden

En dit met een bedrijfswagen waar ik 50 à 60000km/jaar doe en dagelijks een 20-tal telefoons moet doen voor het werk.
Maar ze beloven mij bij Citroën Benelux om de opvolger van de SMEG+ te leveren en plaatsen, en blijkbaar hebben ze gewoon een nieuwe SMEG+ naar de dealer gestuurd en die zonder er bij stil te staan, deze heeft ingebouwd. Mijn verwondering was groot toen ik hem gisteren opstartte.
Ik kan nog niet veel zeggen over de problemen, maar gisteren op de oprit van de garage moest ik land kiezen en dat liep al eerst mank. Daarnet vertrek ik bij een klant en nadat ik het adres had ingegeven, viel hij weer uit om opnieuw op te starten. Tot nu toe horen de mensen mij wel een stuk beter met bellen. Dat is 'voorlopig' toch al een geruststelling.
Maar een mank systeem vervangen door een mank systeem? Dat kom je bij andere merken echt niet tegen.
Dus mij gaat het compleet niet over die carplay. Wel vind ik als ze een auto verkopen met carplay, dat het dan ook moet werken. En dat werkt ook. Maar het systeem loopt vooral vierkant als carplay niet op staat