Vanmiddag een "tweede lambdasonde-extender" geplaatst. Dit omdat ik steeds een melding kreeg van een verouderde katalysator. Hopelijk helpt dit. Toen ik de storing ging wissen in de diagbox, kwam ik er achter dat ik heel veel "communicatiestoornissen" heb. Eerder had ik dit alleen bij de meedraaiende koplampen en de telematica. Nu had ik deze week een kapotte accu, welke ik inmiddels vervangen heb. Daar wijd ik het aan. Maar hoe kun je die communicatie weer herstellen. Het wordt in rood aangegeven en er op klikken geeft geen reactie. Iemand ervaring? Groet. Manus
24 feb 2024 20:45
Xander
V.I.P.
Auto: Peugeot 607
Opties: Alles
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: H
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 161000
Kleur: Bordeauxrood
Misschien een stomme opmerking. Maar heb je wel het goede bouwjaar geselecteerd? Toen ik m’n P607 uit ging lezen kregen we ook deze vage meldingen. Bleek dat we net een verkeerd bouwjaar opgegeven hadden.
Hallo Xander, bedankt voor je antwoord. Ik heb haar al meerdere keren uitgelezen, ingelogd met vin-code, dus dat zou goed moeten zijn. nu herkent de diagbox de auto automatisch. Dat zou dus moeten kloppen. Groet, Manus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum