Re: Sfeer verlichting vraagje.
Menno schreef:
Er is al 12v voor het bestaande lampje , dit is gebruikt om de rest ( knopjes ) te voeden....
Achter kan via de zijkant , ik heb nooit mijn hemel hiervoor verwijderd of gebogen, gepriegel was het wel , maar veel werk niet ...
Het is helaas al even geleden en de auto niet meer in bezit anders had ik foto’s kunnen maken hoe het één en ander zat !
Vrijdag a.s. wordt er een poging gedaan om e.e.a. werkend te krijgen. Ik heb toch nog even wat meer informatie nodig (hopelijk zit het nog ergens goed in jouw geheugen

).
1. De drie lampjes worden nu d.m.v. één stekkertje voorzien van stroom (in connection 2, tweede van links). Wanneer ik het draadje uitsplits, dan moet ik de uiteinden ook voorzien van stekkertjes? In welke connections (zie foto) moeten deze dan om de knopjes en het ledje te laten branden? Hoeveel uitsplitsingen moeten er worden gemaakt? Voor de lamp voor heeft de garage de originele verlichting eruit gehaald, stekkertje los (uit connection 2), stekkertje erin (connection 2) van de 'nieuwe' lamp en weer teruggeplaatst in het dak. Ook vóór brandt het ledje en de knopjes dus niet.
2. Wat bedoel je precies met 'achter kan via de zijkant'? Voor mij zou het ook al volstaan wanneer de knopjes en het ledje constant brandt i.p.v. aan gaat wanneer de dimverlichting aan gaat.
Ik hoop dat je mij nog enigzins op weg kan helpen