Graag zou ik mijn Yatour inbouwen maar weet niet hoe ik het tunnelconsole moet demonteren. Ik zou graag de kabel naar het bakje onder de middenarmsteun brengen. Heb gezocht maar kan het niet vinden.
Ik heb iets soortgelijks gedaan voor een kabel van een telefoonlader/houder. Zie hier mijn beschrijving hoe een en ander te openen: viewtopic.php?p=464543#p464543
Hartelijk dank voor je reactie. Wat een duidelijke uitleg. Heb inmiddels via een pb ook van JW een pdf gekregen met de procedure voor uitbouwen van het middenconsole.
Heeft iemand ervaring om kabels van de Yatour te verlengen en in het handschoenkastje te leggen? Hoe kom ik daar zonder het kastje te demonteren? Heb een tekening van JW gekregen maar dat is nog een gedoe. Moet het slotje van de airbag ook eruit halen. Zie liever een andere manier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum