De plugjes die de binnenbekleding op zijn plek houden zijn wel erg kwetsbaar. Deze zijn wel los te verkrijgen bij de dealer voor een zeer kleine bijdrage!
Vandaag even het deurpaneel verwijderd,en wat schets mijn verbazing. De stekker lag los. Ik denk dat de vorige eigenaar het irritant vond dat het lampje ook aanging als er wat bewoog in het vakje. wel is er een deurpaneel klem afgebroken. Ik ben dus weer blijer.
_________________ De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs al is verdwenen.
Bij mij lag de stekker los op de hoogte van de luidspreker (dus laag). Achter de deurgreep zit bij mij een klein zwart stekkertje (voor de verlichte deurgreep). En een bruine (voor het geheugen van de bestuurdersstoel).
_________________ De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs al is verdwenen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum