Ligt er aan welke navi er in zit; als je in het dashboardkastje naast de rode en witte ook een gele tulp-aansluiting hebt zitten dan moet het mogelijk zijn.
_________________ Citroën-historie: DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame) C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame) Xantia Tentation 1.6GS pallas 1.2
Het beste dat je in dat geval kan doen, is een goedkope chinese camera kopen (heb ik bij een vorige wagen ook gedaan). Deze heeft mij €25 gekost toen en heeft altijd blijven werken, zelfs na de aanrijding langs achteren
Kan Citroën de video dan eigenlijk zo programmeren dat deze aanslaat indien de wagen in achteruit gaat? Of moet je dan altijd eerst voor video mode kiezen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum