Re: Adresbook GSM niet meer benaderbaar via MyWay
EdRaket schreef:
Dag Harold,
De gemaakte en ontvangen oproepen leest MyWay volgens mij niet uit de telefoon maar staan opgeslagen in het Myway systeem zelf. Tenminste, zo lijkt het. Ik heb namelijk de fabriekinstellingen maar weer teruggezet, telefoon gezocht en verbonden. Nu kan ik het adresboek weer benaderen. Kijk ik naar de lijst met gemaakte en ontvangen oproepen, dan is deze initieel weer leeg. Na 1 gemaakte oproep verschijnt deze netjes weer in de lijst. Blijkbaar leest MyWay de gemaakte en ontvangen oproepen dus niet uit de telefoon. Maar er kan wat inzitten dat de lijst met gemaakte en ontvangen oproepen te groot is geworden. Alleen hoe leeg je die lijst dan op de Myway. Is nergens een menuoptie voor te vinden.
Er is idd geen overeenkomst tussen de lijst met gekozen/ontvangen oproepen van je telefoon en die van de MyWay.
Een vermelding of de hele lijst van gekozen cq. ontvangen oproepen wissen is niet moeilijk. Druk op Phone, selecteer een oproep uit de lijst en druk lang op de grote knop in het midden van de MyWay. Na enkele seconden verschijnt een menu met daarin om. "Vermelding wissen" en "Lijst wissen".
Op dezelfde manier kun je ook een adres wissen uit de lijst van gekozen bestemmingen in het navigatiemenu (handig als je vrouw niet mag weten dat je vreemd gaat

.