Bij de inbouw van mijn vdo/dayton systeem heeft de garage de draad door het plastic stuk van het dashboard waar de luchtroosters en de display zit gevoerd. Nu heeft dit systeem de geest gegeven en wil ik de draad verwijderen. Ik kan geen schroeven ed vinden om deze strook los te halen. Niet in het kleine kastje en ook niet in de roosters. Ik vermoed dat je de strip waar anders de sfeerverlichting zit ( de "carbon" strook) moet loswippen en dat daar dan de schoreven onder verborgen zitten. Klopt dit en heeft iemand ervaring met het losmaken van deze strook? Moet ik verder nog ergens rekening mee houden?
alvast bedankt voor al jullie advies!
14 jul 2010 21:18
ashwinpluck
C5club Rookie
Auto: berline (ruit gaat met klep mee )
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2004
Phase: 2
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 133633
Kleur: zilvergrijs metalic
Je kan vanaf de bijrijders zijde voorlichtig met een schroevendraaier de lijst lichten. Dan kom je vanzelf twee schroeven tegen. Let onder aan het paneel zitten ook twee schroeven. Als je daar bij wil komen moet je de kap waar de pook in zit ook verwijderen die haal je aan de achterzijde ook met een schroevendraaier voorzichtig om hoog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum