Ik heb een nieuwe C5 tourer met MyWay Nu, op pagina 4 van de MyWay handleiding staat een schema waarop je kan zien dat met de mode knop omgeschakeld kan worden tussen 5 moes : radio/kaartweergave/navigatie/boordcomputer/telefoon
Ik krijg die niet in boordcomputer mode. Is dat normaal, omdat ik de boordcomputerinfo op mijn display in mijn snelheidsmeter zie, of is er iets verkeerd met mijn systeem?
De handleiding is ook geschreven voor MyWay in andere modellen, die niet over het "display van het instrumentenpaneel" (dus in de snelheidsmeter) beschikken. Bij die modellen is de boordcomputermode wel via het scherm van de MyWay te zien. Zo heb ik onlangs (tijdens grote beurt van de C5) een C4 met MyWay meegehad, en daar was de info die ik inmiddels gewend ben op het display van het instrumentenpaneel alleen te zien op het scherm van de MyWay. Op een C5 is dat laatste dus niet nodig en daardoor ook niet mogelijk en soms is dat jammer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum