Dat heeft er niks mee te maken, de straat waarin mijn ouders wonen is er al meer dan tien jaar maar zit er pas sinds nov08 in, dus hij staat nog niet op de updates.
Het gaat er meer om dat als je mbv de website van Navteq denkt dat de boel up-to-date is, dit in de praktijk tegen kan vallen.
Ik zag op de site van Navteq dat kaartmateriaal 2008/2009 beschikbaar is. Ik heb gister mijn nieuwe C5 opgehaald met productiedatum 19-11-2008. Er is echter nog oud kaartmateriaal geleverd, voor de benelux bijvoorbeeld 2007/2008. Weet iemand wanneer dat nieuwe kaartmateriaal 2008/2009 beschikbaar is gekomen? Ik heb de dealer een mailtje gestuurd hierover, omdat ik vind dat het laatste kaartmateriaal erop moet staan dat op het moment van afleveren beschikbaar is. Ik laat nog wel even weten of mijn verzoek wordt gehonoreerd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum