Re: Hoogteverstelling onderstel
Ja, dat kan met een PH3 HP ook nog.
Buiten de normale rijstand kun je handmatig kiezen voor een verhoogde rijstand. Hij veert dan nog steeds en je mag dan max 40 km per uur rijden. Rijd je harder dan zakt de wagen weer naar zijn normale rijstand. Je hebt dan ook nog de hoogste stand, geen vering meer en je mag max 10 km per uur. Rijd je harder dan 10 km/uur dan zal de C5 zich laten zakken naar de verhoogde rijstand en rijd je weer harder dan 40 km/uur dan ga je weer een standje lager naar de normale rijstand. Je kunt de wagen ook naar de laagste stand laten zaken. Geen vering en max snelheid 10 km/uur. Rijd je harder dan zal de C5 zich weer "oppompen" naar de normale rijstand.
De C5 kent dan nog twee andere standen die automatisch ingesteld worden al naar gelang je rijsnelheid en of wegdek omstandigheden. Bij slechte weg en of veel drempels zal de c5 een iets verhoogde rijstand aannemen van ongeveer +13 mm. Bij snelheden boven de 110 zal de C5 zich iets verlagen (voor iets meer dan achter) -6 en -10mm of daar omtrent. Zak je daarna weer onder de 90 km/uur dan zal de normale rijstand weer ingesteld worden.
viewtopic.php?p=246769#p246769"