Re: automatische electrische handrem is niet meer te kalibre
poging 1 om hem te herstellen .
de torx parkers zijn verroest, en dus ja hoor weer een heel gedoe om die los te krijgen.
op 2 na eronder vandaag gekregen.
die laatste 2 heb ik de kop vanaf geboord.
helaas de deksel laat niet los, ik kon ook niet goed zien waar de deksel op sluit, moeten beide doppen van de kabelingang los gemaakt worden?
denk van niet, het lijkt erop dat die deksel met kit of iets vast geplakt zit.
in elk geval is er geen beweging in te krijgen.
dus poging gedaan om de hele servo met kabels en al omlaag te halen van het subframe, zodat ik beter kan zien hoe hij in elkaar zit.
de steunen kreeg ik los 4X M6 sleutel 10.
maar de steunen van de servo los maken ging dus niet,, overmatig veel roest om de moeren los te werken.
na 2,5 uur gedoe op mijn rug op de grond onder de auto , de zaak maar weer in elkaar geschroeft met M6 bouten van een XM,, die roesten minder vlug, dan die moderne troep die PSA gebruikt.
ook de parkers vervangen door RVS zelftappende parkers.
eens kijken of ik meer te weten kan komen over die servo hoe hij in elkaar steekt..
en als kers op de taart,, ja natuurlijk, de hele handrem werkt niet meer...
boeit niet echt ,maar is wel vervelend.
lijkt me dus idd vastgeplakt te zitten met soort van ruitenkit.
oke,,,volgende poging weet ik waar ik aan kan trekken.
overigens, bij K zie je nog net de vinger die onder de HALgever hoort te zitten.